וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ג'ייסון גארט פוטר מדאלאס קאובויס, מייק מקארתי יחליפו

אחרי סאגה בת מספר ימים, הודיעו הקאובויס רשמית כי הם נפרדים ממאמנם בעשר השנים האחרונות, וימנו במקומו את מאמן גרין ביי לשעבר. פילדלפיה מאשימה בפציעת וונץ את קלאוני, שמגיב: "לא התכוונתי, אני פשוט משחק מהר"

מייק מקארת'י מאמן גרין ביי פאקרס. AP
חוזר לקווים. מקארתי/AP

לאחר הפסקה של שנה, מייק מקארת'י חוזר לעמוד על הקווים ב-NFL. מקארת'י בן ה-56, שאימן את גרין ביי בין 2006 ל-2018 והצעיד אותה לזכייה בסופרבול ב-2010, יחליף בדאלאס את ג'ייסון גארט, שהמועדון הודיע, סופסוף, רשמית על פיטוריו. הוא יהיה המאמן התשיעי בתולדות הקאובויס.

במהלך הימים האחרונים שיחקו הקאובויס תופסת על גארט, כשהכוונה הייתה לפטרו אך הודעה רשמית לא יצאה. זאת, עד הבוקר (שני). דאלאס בעצם החליטה לא לממש אופציה להארכה של חמש שנים בחוזה, אך התמהמהה עם ההודעה על הפרידה.

בנושא אחר: פילדלפיה הפסידה לסיאטל 17:9 והודחה מהפלייאוף, כשכבר ברבע הראשון נאלצה להתמודד עם פציעתו של הקוורטרבק קרסון וונץ, שנטש לאחר פגיעה של שחקן ההגנה של הסיהוקס ג'דביאון קלאוני. באיגלס מאשימים את קלאוני בפגיעה מכוונת, אך הוא מכחיש: "זה היה מהלך מהיר", אמר, "אין לי שום כוונה לפצוע אנשים. הייתי פצוע בעצמי ואני יודע מה זה. אני פשוט משחק מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully