וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף ישראל באגרוף מבקש שתתגייסו: תנו לי להגיע לטוקיו 2020

מיכאל אוסטראומוב, זוכה מדליית הארד באליפות אירופה 2018, זקוק למימון כדי להגיע למשחקים האולימפיים ופתח בקמפיין גיוס בהדסטארט: "המדינה לא מספקת תקציב. אעשה הכול כדי להגשים את המטרה"

מיכאל אוסטרואומוב הוא אלוף ישראל באגרוף 6 פעמים וחבר בנבחרת ישראל כבר יותר מ-10 שנים, במהלכן הביא הישגים רבים, בהם מדליית ארד באליפות אירופה 2018. למרות הישגיו, אוסטרואומוב לא יוכל, נכון לעכשיו, להשתתף במשחקי טוקיו 2020 בגלל בעיות מימון. בשל כך פתח קמפיין הדסטארט לגיוס המונים. נכון להיום (6/1) גויסו כ-6,000 שקל, רבע מהסכום.

"למרות הרצון הטוב של איגוד האגרוף לקדם את הספורטאים, המדינה אינה מספקת תקציב שיוכל לספק את כל הצרכים הנדרשים, ואני נאלץ להתמודד לבדי עם העלויות הכרוכות בהכנה למשחקים האולימפיים", כתב אוסטרואומוב בעמוד ההדסטארט, "אעשה הכל כדי להגשים את מטרתי: להגיע לאולימפיאדה ולעמוד על הפודיום. בשביל זה עלי לנצח בטורניר קריטריון בלונדון שייערך בחודש מרץ. כאן אני צריך את תמיכתכם. כדי להגיע מוכן לתחרות אני נאלץ לתת את המקסימום, להתאמן שעות רבות, לשהות בחו"ל ולקבל את האימונים ברמה הכי גבוהה אצל מאמן בכיר. אז אם עולם הספורט נוגע בכם ויש רצון לתמוך ולעודד ספורט ומצוינות, היכנסו לקישור וביחד נצליח להגיע לאולימפיאדת טוקיו 2020".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully