וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "יודע מה המשמעות של דרבי עבור האוהדים"

מאמן מנצ'סטר סיטי מוכן למפגש עם יונייטד בחצי גמר גביע הליגה כשקבוצתו שואפת לזכות בתואר בפעם השלישית ברציפות (ג', 22:00, ספ' 1)

צילום: רויטרס

מנצ'סטר יונייטד תארח מחר (שלישי, 22:00, ספורט 1) את מנצ'סטר סיטי בחצי גמר גביע הליגה. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר רוצה להדיח את מחזיקת התואר שהניפה את הגביע בארבע משש העונות האחרונות, כולל בשנתיים האחרונות. מנצ'סטר יונייטד שיחקה כבר פעמיים ב-2020 ולא רק שלא ניצחה, אלא שהיא עדיין מחפשת שער אחרי הפסד 2:0 לארסנל ו-0:0 מול וולבס בגביע בשבת.

המשחק ייערך חודש בדיוק לאחר שמנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את יריבתה העירונית בחוץ וזה היה חודש לא מרשים במיוחד מבחינת השדים האדומים. הקבוצה של פפ גווארדיולה רוצה להיות הראשונה מאז ליברפול בין 1984-1981 שזוכה בגביע הליגה שלוש פעמים ברציפות ובשל העובדה שהסיכוי שלה לזכות באליפות הוא כמעט אפסי, סביר להניח שהיא תשקיע בגביעים השונים יותר ממה שהייתה משקיעה במקרה אחר. סיטי עלתה בקלות לסיבוב הרביעי בגביע עם 1:4 מול פורט וייל, במה שהיה הניצחון השלישי שלה ברציפות.

מנצ'סטר יונייטד תחסר כמובן את פול פוגבה, סקוט מקטומיניי, מרקוס רוחו ואריק באי. מהצד השני, גווארדיולה העניק בשבת מנוחה לשחקנים כמו גבריאל ז'סוס, ראחים סטרלינג וריאד מחרז, שעשויים לשחק הפעם. גווארדיולה אמר לקראת המשחק: "הדרבי בספרד היה מול אספניול מבחינתי ובמדריד. ברור שהמשחקים מול כל הקבוצות הגדולות כאן חשובים מאוד, אבל אני יודע בדיוק מה המשמעות של דרבי עבור האוהדים".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
רק תביאו את הדרבי. גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully