וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה לדין על נהמות של אוהדיה בשני משחקים בשבועיים האחרונים

6.1.2020 / 15:53

הקבוצה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים וקריאות גזעניות במשחקים מול נס ציונה וכפר סבא. נתניה כבר הצהירה: "מקומם של גזענים לא בקרבנו"

עריכת וידאו: ניר חן

מכבי נתניה תעמוד לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות בגין התפרעות אוהדים וקריאות גזעניות במשחק מול סקציה נס ציונה ובגין קריאות גזעניות במשחק מול הפועל כפר סבא.

על פי דוח השופט במשחק מול נס ציונה, "בדקה ה-80 נשמעו נהמות מיציע שאוכלס באוהדי מכבי נתניה אל עבר שחקני נס ציונה (קומץ של כ-50-30 אוהדים). כמו כן לאחר הנפת כרטיס אדום לאלמוג כהן נזרק לעברי בקבוק מים ליטר וחצי".

בנג'מין קוקו שחקן הפועל כפר סבא עם שופט הכדורגל אוהד אסולין. ברני ארדוב
השופט אוהד אסולין מדבר עם קוקו במהלך התקרית/ברני ארדוב

על פי דוח השיפוט במשחק מול כפר סבא, "במהלך המחצית הראשונה נשמעו על ידי הקהל של אוהדי נתניה נהמות 'הו הו הו' לעבר שחקן כפר סבא בנג'מין קוקו על ידי מספר אנשים בודדים. שמעתי את הקריאות והרגעתי את השחקן. לאחר מספר דקות פנה אליי קוקו אך הסברתי לו שקריאות בוז ושריקות הן תקינות ושאני עירני לחלוטין למתרחש. השחקן קיבל את ההסבר שלי.

"בדקה ה-25 נשמעו קריאות על ידי עשרות אוהדי נתניה לעברו של קוקו, 'הו הו הו' מהקהל. עוזר השופט ואני שמענו את הקריאות. בעקבות כך בדקה ה-26 הופסק המשחק בהתאם לנוהל קריאות גזעניות, והכרוז הודיע את ההודעה. יש להדגיש שלאחר מכן לא נשמעו יותר קריאות גזעניות או נהמות".

יש לציין כי אחרי המשחק בשבת מכבי נתניה הודיעה "מקומם של גזענים לא בקרבנו. מכבי נתניה תמיד היתה קבוצה פלורליסטית ומקום אוהב ומכיל לכל גזע, צבע ולאום! לא המועדון ולא הקהל שלו יקבל קללות ונהמות גזעניות ביציעים, או כל התנהגות מפלה ובריונית אחרת. את הכתם הזה אנחנו לא נשא על סמל המועדון".

בעניין אחר: הבלם בן ה-19 יובל שדה הושאל עד לסיום העונה להפועל ניר רמת השרון, ממנה נרכש בקיץ על ידי מכבי נתניה.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את הפועל כפר סבא

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
תקרית קשה, וחוזרת. אוהדי נתניה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully