וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקאמבק? טל בן חיים נכלל בסגל ספרטה פראג למחנה האימונים

הקשר-חלוץ הישראלי, שסובל מפציעה ולא שיחק משחק רשמי במדי הקבוצה מאז יולי 2018, יתאמן עם הקבוצה בפגרת החורף בתקווה לחזור למגרשים

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. האתר הרשמי של ספרטה פראג, אתר רשמי
יחזור? בן חיים/אתר רשמי, האתר הרשמי של ספרטה פראג

טל בן חיים חוזר לאימוני ספרטה פראג. שחקן האגף הישראלי, שלא שיחק משחק רשמי במדי הקבוצה מאז יולי 2018, נכלל בסגל של המועדון שיוצא למחנה האימונים במסגרת הפגרה מהליגה הצ'כית.

בן חיים, כידוע, הפך לשחקן היקר ביותר בתולדות הליגה הצ'כית בקיץ 2017, כאשר ספרטה פראג שילמה עליו למכבי תל אביב 2.9 מיליון יורו. עם זאת, לאור העבודה שבקושי שיחק, החלוץ בן ה-30 גם נחשב כאחד הפלופים הגדולים בהיסטוריה של המועדון. בעונה הראשונה שלו הוא ספג ביקורת חריפה כמעט מדי שבוע, אבל בפתיחת העונה השנייה סבל מפציעה קשה ומאז נשכח מהתודעה כמעט לחלוטין. לאחרונה דווח בקפריסין כי אומוניה ניקוסיה סימנה את טל בן חיים כמחליפו של חן עזרא.

הקבוצה עורכת מחנה אימונים בפראג, וב-27 בינואר תצא למחנה אימונים במראבייה, ספרד, למשך עשרה ימים. יש לציין כי מלבד לבן חיים, בסגל שמונה 34 שחקנים נכללים גם שחקן נוער בן 16 ועוד שני שחקנים מקבוצת המילואים.

אחרי 20 מחזורים, סלאביה פראג מובילה את הליגה הצ'כית בפער של 16 נקודות מהשנייה ויקטוריה פלזן. הליגה, שיצאה לפגרה ב-15 בפברואר, תחזור לפעילות ב-15 בפברואר. ספרטה פראג רק במקום הרביעי, עם 33 נקודות, מרחק 21 נקודות מהפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully