וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: כל הכרטיסים ליום הקרבות האחרון בגרנד פרי שייערך בישראל נמכרו

6.1.2020 / 13:50

שגיא מוקי, אורי ששון וטדי רינר יקחו חלק ביום התחרויות האחרון בגרנד פרי שייערך בארץ. עד עתה נרשמו 595 ספורטאים לתחרות

אורי ששון ג'ודוקא ישראלי (שמאל) מול טדי רינר ג'ודוקא צרפתי. רויטרס
גם הם יהיו שם. רינר וששון/רויטרס

כל הכרטיסים ליום הקרבות שבו יתחרה שגיא מוקי בגרנד פרי תל אביב נמכרו, הן לשלב המוקדמות והן לתחרויות הגמר בשעות הערב. בנוסף למוקי, ביום האחרון של התחרויות יתחרו גם אורי ששון ואגדת הג'ודו הבינלאומית טדי רינר הצרפתי.

בנוגע למשתתפים, כשבועיים נותרו להרשמה, וכבר עכשיו מספר המדינות המשתתפות בתחרות הפך להיות הגדול בהיסטוריה. עד כה נרשמו 84 מדינות לתחרות, והגרנד פרי הפך להיות אירוע הספורט עם מספר המדינות המשתתפות הגדול ביותר בהיסטורית אירועי הספורט שהיו בישראל. נבחרות איכותיות רבות כמו יפן, צרפת ודרום קוריאה נרשמו לתחרות, ובתוכן 5 אלופים אולימפיים, 10 אלופי עולם כשבראש הרשימה היוקרתית ניצב טדי רינר הצרפתי האגדי.

גם מבחינת איגוד הג'ודו העולמי, הפך להיות הגרנד פרי הישראלי לגדול ביותר אי פעם מבחינת מספר המשתתפים. עד כה נרשמו 595 ספורטאים לגרנד פרי, ובכך עבר מספר המשתתפים את המספר נרשם לגרנד פרי בודפשט שהיה הגדול ביותר עד כה ואליו נרשמו 578 משתתפים.

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי: "במשך שנים בנינו את איגוד הג'ודו הישראלילא רק במישור הספורטיבי אלא גם כמוביל מבחינה ארגונית, טווינו את הקשרים הנכונים באיגוד העולמי והאירופי על מנת לארח טורנירים בינלאומיים. בכל אירוע כזה אנחנו מראים לעולם את ישראל היפה. זה התחיל באליפות אירופה עד גיל 23, המשיך באליפות אירופה לבוגרים ובשנה שעברה בגרנד פרי. בכל אירוע כזה מגיעים לישראל ספורטאים, מאמנים וראשי איגוד בינלאומיים שהופכים אחר כך שגרירים של הספורט הישראלי ושל מדינת ישראל. זה פשוט מרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully