וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-NFL: מינסוטה הדהימה בניו אורלינס, סיאטל ניצחה

הווייקינגס רשמו 20:26 בחוץ על הסיינטס אחרי הארכה וייצאו לסן פרנסיסקו. קרסון וונץ נפצע ונטש כבר בפתיחה והסיהוקס ניצחו 9:17 בפילדלפיה

שלב הווילד קארד בפלייאוף ה-NFL נמשך הלילה (בין ראשון לשני) עם משחקי ה-NFC, שהסתיימו בשני ניצחונות חוץ. מינסוטה הדהימה בניו אורלינס בהארכה ותצא לסן פרנסיסקו בחצי הגמר, סיאטל ניצחה בפילדלפיה ותתארח בלמבו פילד אצל גרין ביי.

ניו אורלינס - מינסוטה 26:20 (הארכה)

אחרי הנס במיניאפוליס לפני שנתיים והעבירה שלא נשרקה מול הראמס בשנה שעברה, הסיינטס שוב הולכים הביתה במהלך האחרון של העונה שלהם. כואב מאוד.

ניו אורלינס הגיעה פייבוריטית וכבר עלתה ל-3:10 בזכות פצצה על 50 יארד שמסר טייסום היל, אך איבוד שטותי של דרו בריס לקראת סוף הרבע השני אפשר למינסוטה לרדת להפסקה ב-10:13. הווייקינגס הוסיפו טאצ'דאון ברבע הבא וניו אורלינס הצליחה להשוות בזכות תפיסה של היל ושער של וויל לאץ שתי שניות לסיום, אך לא לפני שבריס רשם גם פאמבל ברגע קריטי.

המשחק הלך להארכה, מינסוטה קיבלה את הכדור וסיימה את הסיפור עם תפיסה יפהפייה של קייל רודולף בפינת האנדזון בדאון שלישי, אחרי פצצה שמסר קודם לכן קירק קאזינס. הקוורטרבק סיים עם 242 יארד וטאצ'דאון. אדם ת'ילן תפס 129 יארד ופימבל כבר בפתיחת המשחק. דלווין קוק הבריק עם 94 יארד על הקרקע וצמד. בריס הסתפק ב-208 יארד, טאצ'דאון, איבוד ופאמבל. 70 יארד בשמונה תפיסות למייקל תומאס. היל סיים עם 50 באוויר, 50 במסירה ו-25 על הקרקע ואלווין קמארק הוגבל ל-21 יארד בלבד בריצה.

פילדלפיה - סיאטל 17:9

אחרי עונה בה היא בקושי השתחלה לפלייאוף, פילי הגיעה למשחק הזה כאנדרדוג, למרות שאירחה אותו. כאשר שמונה דקות מהפתיחה נטש קרסון וונץ בגלל פגיעת ראש וג'וש מקאון תפס את מקומו, לאיגלס כבר לא ממש נותר סיכוי. סיאטל לא הבריקה, אך טאצ'דאון של מרשואן לינץ לקראת ההפסקה ועוד אחד של די קיי מטקלף ל-53 יארד ברבע השלישי הספיקו, כאשר בדקות האחרונות מקאון מתקרב פעמיים לאנדזון, אך לא משיג את הטאצ'דאון שיכול היה לסדר שוויון. ראסל ווילסון שלט במשחק עם 325 יארד, 160 מהם הלכו למטקלף ועוד 45 בריצה. 174 היו למקאון מנגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully