וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - סקציה נס ציונה: יוסי אבוקסיס עשוי להיעדר מהמשחק הדחוי

6.1.2020 / 12:50

המאמן סובל מדלקת חריפה בעינו, נמרוד קוסטיקה ויעקב אסייג יחליפו אותו אם לא יוכל לעמוד על הקווים. לזמי ימשיך בהתקפת הכתומים במקום גדיר. ואוטנס יחזור להרכב האורחת בבלומפילד שהספיק להתייבש (ב', 19:00, ספורט 4)

מחזור 17הסתיים06/01/2020
בני יהודה תל-אביב
  • בלטקסה (89)
2:1
  • (65) שטיין
  • (90) טורה
סקציה נס ציונה
צילום מסך

בווידאו: אצטדיון בלומפילד המוצף בשבת

בני יהודה

הניצחונות של הפועל חדרה ומכבי נתניה הורידו את בני יהודה למקום השביעי, וכדי לחזור למקומות ששווים פלייאוף עליון תצטרך מחזיקת הגביע לנצח מחר (שני, 19:00, ספורט 4) במשחק שנדחה מיום שבת. אצטדיון בלומפילד כבר הספיק להתייבש אחרי הגשם הבלתי פוסק שהציף אותו בשבת, והכתומים מקווים להשיג ניצחון נוסף. אריאל לזמי ימשיך בהתקפה במקום מוחמד גדיר הפצוע ויעזרו לו מהכנפיים דור כוכב ועמית זנטי.

הבוקר הודיעה הקבוצה שיוסי אבוקסיס סובל מדלקת חריפה בעינו, והוא עשוי להיעדר מהמשחק. אם המאמן לא יוכל לעמוד על הקווים, יחליפו אותו עוזריו נמרוד קוסטיקה ויעקב אסייג.

עמית זנטי שחקן בני יהודה חוגג. ברני ארדוב
שוב יכבוש? עמית זנטי/ברני ארדוב

סקציה נס ציונה

עמיר תורג'מן רוצה להשיג ניצחון חוץ ראשון העונה ומקווה לקבל שוב תוצרת ממוסא מאזו ורז שטיין שמובילים את ההתקפה שלו. דריס ואוטנס יחזור למרכז ההגנה ומי שיאבד את המקום הוא רמאריק אטו, כשבעמדת המגן הימני ימשיך אופק ביטון הצעיר. שי אליאס מיועד לפתוח בקישור לצד סאביין לילאי ואלעד שחף, ואילו סקו טורה יירד הפעם אל הספסל.

דריס ואוטנס שחקן סקציה נס ציונה. לירון מולדובן
חוזר למרכז ההגנה. דריס ואוטנס/לירון מולדובן

טריוויה

* בני יהודה מעולם לא הפסידה לסקציה נס ציונה. פרט לניצחון 0:1 בסיבוב הראשון, היה גם 0:4 בגביע ב-1971 ועוד ניצחון ושלוש תוצאות תיקו בליגה הראשונה בעונה הכפולה 1966/68.

* נס ציונה עדיין לא ניצחה בחוץ העונה (היחידה פרט להפועל רעננה) אבל מתוך שבעת המשחקים חמישה הסתיימו בתיקו (יותר מכל קבוצה אחרת בחוץ).

* בני יהודה ירדה להפסקה בפיגור לא פחות מחמש פעמים במשחקי הבית שלה העונה (מתוך שבעה; יותר מכל קבוצה אחרת) וכבשה רק שער אחד ב-45 הדקות הראשונות כמארחת.

* רק חמישה שחקנים מתחלקים עד כה בשערי הליגה של נס ציונה - הכי מעט לצד הפועל כפר סבא.

* נס ציונה גם נותרה היחידה שעדיין לא כבשה פנדל העונה בליגה. היא קיבלה אחד, אבל סאביין לילאי החמיץ אותו מול מ.ס. אשדוד.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 700

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully