וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסד ראשון העונה למכבי פתח תקוה, ניר ברקוביץ' פוטר מהפועל אום אל פאחם

המוליכה איבדה יתרון בדוחא והפסידה 2:1 לבני סכנין בבכורה המחודשת של אלדד שביט. 1:2 דרמטי לבית"ר תל אביב בת ים הרביעית על אום אל פאחם, שהחליטה לפטר את מאמנה

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אסף דרורי

בווידאו: הגרלת שמינית גמר גביע המדינה

מפגש היורדות בין בני סכנין למוליכה מכבי פתח תקוה חתם הערב (שני) את המחזור ה-18 עם הפסד ראשון של המוליכה, כשסכנין ביצעה מהפך וניצחה 1:2. בית"ר תל אביב בת ים התקרבה למקום השני עם 1:2 על הפועל אום אל פאחם בדקה ה-92, מה שעלה לניר ברקוביץ' במשרתו, ובתחתית נפרדו מכבי אחי נצרת והפועל עפולה ב-0:0.

אוסמה חלאיילה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עצר את המוליכה. אוסמה חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין - מכבי פתח תקוה 1:2

הלוזונים לא הפסידו לבני סכנין בשמונת המפגשים הקודמים, מאז אפריל 2017, והיו בלתי מנוצחים ב-17 המחזורים הראשונים של העונה. עד הבכורה המחודשת של אלדד שביט. המאמן השלישי של בני סכנין העונה, שהיה שם גם במחזורי הירידה בעונה הקודמת, ראה את ארד בר מעניק למכבי פתח תקוה יתרון בדקה ה-11 אחרי דאבל-פס עם עידו דוידוב, אבל איהאב גנאים דחק את השוויון בדקה ה-53 ואוסמה חלאיילה השלים את המהפך בדקה ה-85. המוליכה נעצרה.

ניר ברקוביץ' מאמן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
סוף הדרך. ניר ברקוביץ'/לילך וייס רוזנברג

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל אום אל פאחם 1:2

בשקט בשקט, למרות פתיחת עונה רעה, צעירי בית"ר תל אביב בת ים שוב תפסו מקום טוב בצמרת והם נמצאים רק ארבע נקודות מהמקום השני, כך שסכנת העלייה בהחלט ממשית. דור מוסקוביץ' היה חתום על שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-92, אחרי שאמיר ברקוביץ' כבש לפני המחצית (44) ואליאור משעלי רק השווה זמנית עבור האורחת (53). אום אל פאחם עם נקודה בלבד מתוך תשע מאז הסנסציה מול מכבי תל אביב בגביע המדינה, וזה עלה לניר ברקוביץ' במשרה שלו. המאמן שהחל את דרכו באום אל פאחם עם שישה ניצחונות רצופים וגם היה חתום על הפתעת העשור בגביע, שוחרר מתפקידו לאחר המשחק והקבוצה תחפש מאמן אחר לקראת המשך העונה בלאומית ושמינית גמר הגביע מול מכבי חיפה.

עלי חטיב שחקן מכבי אחי נצרת לפני עלי עוסמאן שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
אחי נצרת עדיין לא חיברה ניצחונות. עלי חטיב/אדריאן הרבשטיין

מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה 0:0

נועלת הטבלה, עדיין ללא ערן לוי שיוכל לערוך בכורה רק במחזור הבא, נותרה ללא ניצחונות חוץ והיא במקום האחרון כבר 13 מחזורים ברציפות. שלומי דורה יכול לפחות להתנחם בעוד נקודה, כך שהוא במרחק נקודה מהפועל אשקלון במקום המוליך למבחנים וארבע נקודות ממכבי אחי נצרת, שנותרה במקום ה-13 ושוב לא הצליחה לחבר שני ניצחונות. את עפולה היא לא ניצחה בשבעת המפגשים האחרונים.

בנושא אחר, הפועל פתח-תקוה ועמותת הכחולה יוצאים במבצע תרומת טסיות דם שיקרא "דם כחול בוריד זורם", כפי ששרים אוהדי הקבוצה ביציע. על מנת לקדם תרומות טסיות דם, כל אוהד אשר יתרום טסיות דם בחודש ינואר ויעלה תמונה שלו שלו תורם טסיות לאינסטגרם, בה יתייג את עמוד האינסטגרם של המועדון (hapoelpetahtikvafc@) יכנס להגרלה, כשבין התורמים יוגרלו עשר חבילות אירוח VIP למשחקי הקבוצה הכוללים כניסה לתא הזהב וארוחה במחצית המשחק. ראשונים לתרום היו חברי הועד המנהל של העמותה שהגיעו לבית החולים בלינסון בעיר ותרמו טסיות דם לבנק הדם של בית החולים.

הדם מכיל מרכיבים שונים: תאי דם אדומים, תאי דם לבנים, פלסמה וטסיות כאשר לכל מרכיב תפקיד ייחודי. טסיות הדם הן תאים הכרחיים בעצירת דימום ומשתתפים בתהליך קרישת הדם. בתרומת אפרזיס הטסיות נאספות באמצעות מכשור ייעודי. חולי סרטן העוברים הקרנות, טיפולים כמותרפיים ו/או השתלת מח עצם סובלים מהרס תאים בריאים עקב הטיפולים ולכן הם נזקקים לעירויי טסיות כדי למנוע דימומים.

ד"ר ורד יהלום, מנהלת מכון שרותי הדם ואפרזיס בבילינסון סיפרה:"מטופלים הסובלים ממחלות קשות כגון סרטן הדם, גידולים שונים ולאחר השתלות מח עצם צריכים לקבל טסיות דם כחלק מהטיפול הרפואי. בכל שנה מאות חולים נזקקים לאלפי מנות טסיות דם". יו"ר עמותת הכחולה, דרור שי, סיפר: "בתור אוהדי הפועל אנחנו רגילים להקיז דם, אז אם כבר אנחנו שמחים שזו למטרה חשובה כל כך. אנו קוראים לכל אוהדי הקבוצה להגיע ולתרום, אני מעיד שזה לא כואב, וזה בהחלט שווה את המאמץ"

לתיאום תרומה בבלינסון:
מחלקת תורמים - בימים א'-ה' בשעות 18:00-08:00
ביום ו' בשעות 12:00-08:00.
בתיאום טלפוני מראש בלבד!

מיקום:
בניין גור שאשא, קומת הכניסה.

ליצירת קשר לתיאום תרומה:
מתאמת התרמות - 03-9376052
ימים א'-ה' בשעות - 16:00-08:00

הפועל פתח תקווה תורמת דם. אתר רשמי
הפועל פתח תקווה תורמת דם/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully