וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד מחפשת ניצחון "היסטורי" על רעננה, ניר ברדע יעבור מבחן כשירות

5.1.2020 / 12:34

בקבוצה רוצים להשיג ניצחון ביתי ראשון אי פעם על היריבה, שחקן: "המשחק הכי חשוב שלנו העונה". הבלם סובל מכאבים בברכו, דודי תירם בהיכון להחליפו. שובל גוזלן יפתח במקום שגיב יחזקאל הפצוע

ניר ברדע שחקן מ.ס. אשדוד מפיל את בן שהר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
יעבור מבחן כשירות. ניר ברדע/דני מרון

דריכות רבה במ.ס. אשדוד לקראת המשחק הערב (19:00) מול הפועל רעננה שזוכה במועדון להרבה כותרות בשל חשיבותו. "מ.ס. אשדוד מעולם לא ניצחה באיצטדיון הי"א את הפועל רעננה. אם חלילה נפסיד, נסתבך שוב במאבקי הירידה עד סוף העונה. זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה", אמרו הבוקר באשדוד.

הבלם ניר ברדע עבר הבוקר בדיקת אולטראסאונד לאחר שהתלונן אתמול על כאבים בברכו. בבדיקה לא נמצא ממצא חשוד והבלם יעבור הערב לפני המשחק מבחן כשירות. במידה שהוא ירגיש שהוא יכול לשחק, הוא יעלה בהרכב למרות שאתמול לא שותף באימון המסכם. במידה שיודיע כי הכאבים מכריעים אותו, יפתח דודי תירם שמחכה כבר זמן רב להזדמנות לחזור לשחק.

מי שיפתח בחוד במקום שגיב יחזקאל הפצוע הוא שובל גוזלן. גיל כהן ייעדר ואת עמדת המגן השמאלי יאייש נאור עבודי. המאמן רוני אוואט יעדר הערב מהמשחק בשל הניתוח שעבר ביום חמישי האחרון ואת מקומו על הקווים יתפוס מאמן קבוצת הנוער אלי לוי. אתמול בבוקר עמד לוי על הקווים במשחק הנוער של אשדוד בחוץ מול גדנ"ע יהודה אבל הגשמים העזים שירדו על תל אביב ושבגללם גם נדחה המשחק בבלומפילד, הפסיקו את המשחק של קבוצת הנוער של אשדוד במחצית במגרש הכדורגל בספורטק צפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully