וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל תשיק נבחרת שתייצג את ישראל במונדיאל הגיימרים

הנבחרת, שתתחרה בטורנירים הרשמיים של פיפ"א ואופ"א, תורכב משלושה שחקני Pro Evolution ושלושה שחקני ‪FIFA‬: "ההיענות בקרב המתמודדים גדולה"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי. אפטר: אביחי ברוך

ההתאחדות לכדורגל משיקה את נבחרת ה-‪Efootball‬ שתייצג את ישראל במוקדמות יורו 2020 ובטורניר ה-‪FIFA Enations‬ המקביל למונדיאל. הנבחרת תורכב מ-3 שחקני ‪PRO EVOLUTION‬ ו-3 שחקני ‪FIFA‬. לראשונה בהיסטוריה, פיפ"א ואופ"א יקיימו טורנירי גיימינג רשמיים המקבילים למונדיאל והיורו על גבי המשחקים הפופולאריים של ‪FIFA‬ ו-‪PRO EVOLUTION‬ בהשתתפות נבחרות רשמיות של המדינות.
‪ ‬
ביום שלישי הקרוב, החל ‪מהשעה 17:30‬, ישוחקו שלבי הגמר של טורניר בחירת הנבחרת בתא הכבוד באצטדיון רמת גן. בסיום הטורניר, ‪בשעה 20:30‬, יתקיים טקס השקה רשמי של הנבחרת. את שלבי הגמר של הטורניר ביום שלישי ילוו שחקנים ושחקניות מנבחרת ישראל הבוגרת והצעירה.
‫ ‬

גיימר כדורגל. GettyImages
גיימר כדורגל/GettyImages

רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "עולמות הגיימינג הם כבר מזמן זירת משחק פעילה ושוקקת עם מאות מיליוני שחקנים ושחקניות. פיפ"א ואופ"א מעודדות את ההתאחדויות להיות דומיננטיות לא רק על כר הדשא, אלא גם בזירה הווירטואלית. ההתאחדות לכדורגל רואה בהקמת הנבחרות הללו נדבך נוסף בחיזוק הקשר עם אוהבי המשחק ובצירוף קהלים נוספים לעולם הכדורגל, ודאי בני ובנות הדור הצעיר. אני שמח על ההיענות הגדולה בקרב המתמודדים ועל קיום הטורניר שיוביל להרכבת הנבחרות, והלוואי שהנבחרות שלנו יצליחו להשתלב בטורנירי הגמר - על הדשא ומול המסך".

  • עוד באותו נושא:
  • גיימרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully