וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מיקי סירושטיין סיכם עד לסיום העונה

5.1.2020 / 20:10

הבלם ששיחק בסופאן בורי התאילנדית, יערוך אימון בכורה בשני. תסכול גדול במועדון בעקבות רצף ההפסדים ומסדר הפצועים, אליו הצטרף גם בן והבה. ביקורת כלפי עדן בן בסט

מאור מליקסון מודיע על פרישה/צילום: יניב זוהר, עריכת וידאו: שאול אדם

הפועל חיפה הגיעה לסיכום עם מיקי סירושטיין עד לסיום העונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת, כך הודיע הערב (ראשון) המועדון מהכרמל. הבלם יצטרף לאימוני הקבוצה כבר מחר ויוכל לשחק במחזור הקרוב, שכן חלון ההעברות של ליגת העל נפתח ביום שלישי.

סירושטיין בן ה-30 שיחק העונה בסופאן בורי מהליגה התאילנדית הראשונה וכבש במדיה שער אחד. הפועל חיפה תהיה קבוצתו החמישית בישראל, אחרי הפועל רעננה בה גדל, מ.ס. אשדוד, בני יהודה ובית"ר ירושלים.

בקבוצה מעוניינים לצרף גם חלוץ וקיליאן שרידן הוא המועמד המוביל, כאשר עירוני קרית שמונה קבוצתו מוכנה לשחררו. מי שיעזוב את הקבוצה בוודאות הוא אמרי וולשמן.

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה. שלומי גבאי
לא מצליח לעצור את רצף ההפסדים. חיים סילבס/שלומי גבאי

דאגה גדולה בהפועל חיפה מרצף ההפסדים של הקבוצה וההידרדרות הגדולה בחודש האחרון. אחרי ההפסדים מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים החזקות, הגיע ההפסד אמש להפועל חדרה החלשה, מה שהגדיל את הלחץ במועדון. למרות המצב הלא נעים, חיים סילבס זוכה לגיבוי מלא ובמועדון משוכנעים שהוא יוציא את הקבוצה לדרך חדשה. בינתיים, בקבוצה העבירו ביקורת גדולה על השחקנים ובעיקר על הבכירים שבהם וביניהם עדן בן בסט.

במקביל, ישנו חשש גדול מהפציעה של בן והבה. ההערכה הראשונית מדברת על קרע בגיד אכילס ואם אכן היא תתברר כנכונה, הרי שהשחקן ייעדר תקופה לא מבוטלת ויצטרף לגל אראל וניסו קפילוטו הפצועים.

(עדכון ראשון: 9:47)

עוד בוואלה!

הפועל חיפה במשבר, חיים סילבס: "בסופו של דבר הרצף הרע ייגמר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully