וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-NFL: טנסי העיפה את ניו אינגלנד, קאמבק ליוסטון

הטייטאנס ניצחו 13:20 בפוקסבורו בזכות הצגה של דריק הנרי ואולי שמו סוף לעידן בריידי ובליצ'יק. הטקסאנס חזרו מ-16:0 ל-19:22 בהארכה על בפאלו

פלייאוף 2019/20 של ה-NFL נפתח הלילה (בין שבת לראשון) בסערה, עם טנסי שהעיפה את האלופה ניו אינגלנד בפוקסבורו ועם יוסטון, שעשתה קאמבק ענק וגברה על בפאלו בהארכה. בחצי גמר ה-AFC, בולטימור תארח את הטייטאנס וקנזס סיטי את הטקסאנס.

יוסטון - בפאלו 19:22 (הארכה)

הבילס, שלא ניצחו משחק פלייאוף מ-1995, ייאלצו להמשיך להמתין אחרי ששמטו את המפגש הזה, שכבר היה בכיס שלהם. הם פתחו נפלא וג'ון בראון מצא את הקוורטרבק ג'וש אלן לטאצ'דאון אחרי קצת יותר משלוש דקות. בהמשך, בפאלו הסתפקה בשלושה שערי שדה ושש דקות לסוף הרבע השלישי, עלתה ל-0:16 מהמם.

שם החל הקאמבק, עם ריצת טאצ'דאון של דשון ווטסון, שגם השלים בעצמו את ההמרה, שער שדה ומסירה של ווטסון לקרלוס הייד לאנדזון. יחד עם עוד המרה, יוסטון עלתה ל-16:19, אך כאן הגיע תור הבילס להגיב והם השוו בשניות הסיום.

בהארכה, אחרי פאנט לכל צד וכמה שטויות של אלן, ווטסון ברח בצורה מופלאה לשומרים שלו ועם מסירה קשה, סידר לקאימי פאירבירן את שער הניצחון היקר מ-28 יארד. הוא סיים עם 247 יארד, טאצ'דאון באוויר וטאצ'דאון על הקרקע. דיאנדרה הופקינס תפס ל-90 יארד ופימבל פעם אחת. מנגד, אלן מסר ל-264 יארד, רץ ל-92 ורשם פאמבל משלו.

ניו אינגלנד - טנסי 20:13

זה היה באוויר וייתכן מאוד שככה נגמרת השושלת הקסומה של הפטריוטס, שהחזיקה מעמד שני עשורים ושש אליפויות. טנסי באה לפוקסבורו ודריק הנרי לא ספר את ההגנה המארחת בדרך ל-182 יארד וטאצ'דאון בריצה והתקפת האלופה היוצאת, כמו לאורך רוב העונה, לא ממש הייתה קיימת.

ניו אינגלנד פתחה את המשחק עם שער שדה והטייטאנס מיד הגיבו בדרייב ארוך שנגמר במסירת טאצ'דאון של של ריאן טניהיל. ניו אינגלנד עוד השלימה מהפך עם טאצ'דאון משלה (ריצה של ג'וליאן אדלמן), אך לקראת ההפסקה נבלמה שלוש פעמים על קו היארד והסתפקה בשער שדה. זה שינה את המומנטום ולטייטאנס הספיקו 101 שניות כדי שהנרי יחצה את המגרש עם 75 יארד אישיים וטאצ'דאון.

במחצית השנייה, ההגנה על הנרי קצת השתפרה, אבל טום בריידי, שקיבל את הכדור שוב ושוב, לא הצליח לקדם את הפאטס לשום מקום ותשע שניות לסיום, גם רשם פיק סיקס נואש שהוחזר מידיו של לוגאן ריאן וגמר את המשחק. טניהיל נזקק ל-8 מ-15 בלבד ל-72 יארד, טאצ'דאון ואיבוד והשאיר את הבמה להנרי. בריידי סיים עם 209 יארד (20 מ-37) ואיבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully