וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.1: ארסנל במו"מ לרכישת זייש, ברצלונה מובילה במאבק על אולמו

קשר אייאקס עשוי להימכר לתותחנים תמורת 50 מיליון יורו, צ'לסי ויונייטד בעמדת נחיתות במירוץ אחר כוכב דינמו זאגרב, ברונו פרנדדש שוב מלפפון לוהט

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* חלוץ העבר יון דאל תומאסון, ששימש כעוזר מאמן נבחרת דנמרק בשנים האחרונות, מונה למאמן מאלמו ואמר: "למאלמו יש עבר פנטסטי, אוהדים פנאטים והיא רוצה להיות הטובה ביותר בסקנדינביה".

שמועות

* על פי האתר האיטלקי "קאלציו מרקאטו", חכים זייש מסתמן כמטרת הרכש העיקרית של ארסנל לחלון הנוכחי, והיא תוכנה לשלם את הסכום שאייאקס דורשת תמורת שחרורו - כ-50 מיליון יורו על פי הערכות.

* על פי האתר "גול", ברצלונה מובילה על צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד במירוץ אחרי האקס דני אולמו, שצפוי לעזוב את דינמו זאגרב בחלון הנוכחי. על פי הדיווח, ברצלונה מוכנה לשלם תמורתו כ-30 מיליון יורו, ועדיין יש ישנם פערים קטנים עם קבוצתו הקרואטית.

* על פי "דיילי מייל", מנצ'סטר יונייטד מגלה התעניינות מחודשת בקשר ספורטינג ליסבון ברונו פרננדש, אותו ניסתה להחתים ללא הצלחה בקיץ. העניין המחודש נובע בין היתר מהפסימיות במועדון מהאפשרות שכריסטיאן אריקסן יצטרף.

* באנגליה טוענים שבאיירן מינכן רוצה מאוד לרכוש את ג'יידון סאנצ'ו מבורוסיה דורטמונד. באיירן כבר צירפה בעבר שחקנים רבים מדורטמונד וביניהם רוברט לבנדובסקי, מאטס הומלס ומריו גצה.

* באיטליה טוענים שכריסטיאן אריקסן צפוי להישאר בטוטנהאם עד תום העונה ולסיים את החוזה שלו שם. סוכנו של הדני עובד על עזיבתו בקיץ כשחקן חופשי ולאחרונה השניים סירבו להצעה של 9 מיליון יורו לעונה מהתרנגולים.

* אפרופו טוטנהאם, ב"סקיי" טוענים שהתרנגולים עוקבים מקרוב אחרי נורדי מוקיילה מר.ב. לייפציג ומקס ארונס מנוריץ', אותו יוכלו לרכוש ב-30 מיליון ליש"ט בחלון ההעברות. הסיכוי לרכוש את מוקיילה בינואר הוא נמוך, במיוחד לאור העובדה שהצרפתי ולייפציג פוגשים את טוטנהאם בליגת האלופות.

* ברצלונה שלחה סקאוטים כדי לעקוב אחרי ריקרדו פריירה מלסטר. המגן הימני בן ה-26 הצטרף אל השועלים רק ב-2018, אבל כבר הספיק להרשים מאוד כשגם מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם ופריס סן ז'רמן הוזכרו ככאלה שמעוניינות בו.

* אולה גונאר סולשיאר לא מתרגש מהדברים של מינו ראיולה, ומתעקש שפול פוגבה יישאר במנצ'סטר יונייטד. "לא תראו אותו עוזב בינואר, זה תמיד אותו דבר ויש ספקולציות לגבי שחקנים שעוזבים או מגיעים". אלא שב"מירור" מדווחים שיונייטד רוקמת טרייד עם אינטר שבמסגרתו לאוטרו מרטינס יגיע לקבוצה במקום פוגבה.

* ריאל מדריד עשויה לצרף את טוני קרוס לעסקה כדי לנסות לפתות את מנצ'סטר יונייטד למכור לה את פול פוגבה.

* מאמן פריס סן ז'רמן תומאס טוכל טוען: "אדינסון קבאני התמודד עם פציעה ואיבד קצת מהקצב. אבל הוא כאן, במצב רוח טוב, וכולם מתאמנים כדי להיות מוכנים כשיצטרכו אותם. אני בוטח בהם ואני מאמין שהוא יישאר איתנו. לא צריך לחשוב על אפשרות אחרת".

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 4.1: אלכסנדר נובל חתם בבאיירן מינכן, נציגי מילאן בברצלונה

לכתבה המלאה
כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם. רויטרס
יישאר עד הקיץ בטוטנהאם? אריקסן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully