וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל ניצחה 21:28 את קפריסין במוקדמות אליפות העולם

יומיים אחרי הניצחון בניקוסיה, הנבחרת השלימה דאבל על היריבה מהאי השכן ותקווה להמשיך במומנטום גם בפינלנד. חמישה שחקנים כבשו ארבעה שערים כל אחד

שחקני נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
עוד חגיגה. שחקני נבחרת ישראל בסיום/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

יומיים אחרי שהשיגה 23:33 בקפריסין, נבחרת ישראל השלימה הערב (שבת) ניצחון כפול על היריבה מהאי השכן - הפעם 21:28 לעיני כ-1,200 צופים באולם הדרייב אין בתל אביב. לנבחרת יש כעת שלושה ניצחונות לעומת הפסד בודד ביוון במסגרת השלב הראשון של מוקדמות אליפות העולם. המשחק הבא של הנבחרת יהיה ביום רביעי בפינלנד, ובשבת תארח את מוליכת הבית יוון, כנראה למשחק המכריע.

המאמנים אולג בוטנקו ואסף לוי ביצעו שישה שינויים בסגל לעומת זה ששיחק שלשום בניקוסיה (תום שם טוב, עוז חממי, עדן ג'ינג'י, יונתן דיין, שלומי צייטלר ותומר בודנהיימר על חשבונם של דן טפר, יובל כץ, עמית סטלמן, ירמי סידי, דור קלדרון וליאור גורמן) ובהתחלה הקפריסאים היו עדיפים עם יתרון 5:7 אחרי 15 דקות, אבל עוז חממי הפך ויחד עם אדיר כהן ושלומי צייטלר סידר 10:12 לישראל במחצית.

במחצית השנייה היו אלה ניבו לוי וגיל פומרנץ שנתנו את הטון והגדילו ליתרון 14:19. הקפריסאים צימקו לשלוש הפרש, אבל אדיר כהן, טל הרשקוביץ' וניבו לוי הגדילו ליתרון שיא וקבעו 21:28 בסיום.

דניאל מוסינדי שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הסתפק בשער אחד. דניאל מוסינדי/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

כבשו לישראל: עוז חממי, שלומי צייטלר, אדיר כהן, טל הרשקוביץ וגיל פומרנץ 4 כל אחד, ניבו לוי 3, עומרי קושמרו 2, עדן ג'ינג'י, דניאל מוסינדי ויואב למברוזו 1 כל אחד. בשער - מושיקו אלימלך 10 עצירות מ-23 זריקות - 43 אחוז ותום שם טוב שתי עצירות מ-10 - 20 אחוז.

המאמן אולג בוטנקו סיכם: "השגנו את מה שהיינו צריכים מול הקפריסאים. עשינו ניסיונות ותיאומים במשחקים האלו כדי להיות מוכנים לשני המשחקים הבאים, שהם ברמה לגמרי אחרת. נצטרך להעלות הילוך ולהיות הרבה יותר חדים מול פינלנד ויוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully