וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "ניקו אולסק עשה את ההבדל בשבילנו"

מאמן מכבי נתניה החמיא לקשר, שנכנס בפתיחת המחצית השנייה ב-1:2 מול כפר סבא. אופיר חיים: "אנחנו הולכים ומסתבכים"

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מאושר למרות הרטיבות. דראפיץ'/ברני ארדוב

מכבי נתניה ניצחה הערב (שבת) 1:2 את הפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. רועי קהת (72) וצליל נחמיה (85) כבשו לזכות הצהובים, בעוד יהב אפריאט איזן זמנית (78). במהלך המשחק נשמעו קריאות גזעניות כלפי חלוץ כפר סבא בנג'מין קוקו, השופט אוהד אסולין שמע אותן, דיבר עם השחקן והכרוז אף הזהיר את אוהדי נתניה.

אופיר חיים מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
עוד הפסד כואב. חיים/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' אמר אחרי המשחק: "הגענו עם הגב לקיר והיו חסרות לנו נקודות אז הניצחון הזה חשוב מאוד בשבילנו. צליל נחמיה עובד קשה והגיע מגיע לו לכבוש. אתה לא מצפה מבלם שלישי שלנו לכבוש וכל הכבוד לו. היה לו משחק טוב. המחצית הראשונה הייתה לא טובה, ניקו אולסק עשה את ההבדל כשנכנס בפתיחת המחצית השנייה. אני חושב שהגיע לנו הניצחון הזה. הכדורגל הוא דינמי מאוד, הוא לא היה בהרכב בגללו. אנחנו מודעים ליכולות שלו. כשהוא רוצה לשחק ונותן הכול למען הקבוצה, אז הוא שם וזה ההבדל. אולסק היה עם רגל אחת בחוץ ועכשיו הוא נכנס ונתן משחק טוב. נראה מה יהיה בשבוע הבא. אי אפשר לדעת מה יהיה במכבי נתניה". לקראת ינואר אמר דראפיץ': "אנחנו רוצים להתחזק בינואר, נשב עם בעל הבית כדי לשמוע מה התקציב. שחררנו שחקנים ואנחנו בוחנים כמה שחקנים".

מאמן הפועל כפר סבא אופיר חיים: "אנחנו הולכים ומסתבכים, מאכזב מאוד ההפסד הזה. אני חושב שהגיע לנו יותר, אבל חוסר ריכוז ונאיביות במצב הנייח הזה עלו לנו ביוקר. אסור שזה יקרה. זו תקופה לא קלה, אבל היום ראיתי הרבה רצון ונשמה. זה לא יספיק בשביל להישאר בליגה, אבל נעשה הכול כדי להישאר. אני לא מתעסק בדברים שמחוץ למגרש, אלא רק במה שקורה במגרש. אני עושה הכול כדי שהפועל כפר סבא תחזור לנצח. אני בטוח וסומך על עצמי. עכשיו מחכה לי לילה נוסף בלי שינה וממחר אני כמו אריה".

חיים הוסיף: "קוקו שחקן של הפועל כפר סבא, הוא לא מצליח לכבוש למרות שהוא חלוץ וזה התפקיד שלו. כרגע, אני לא רוצה להרחיב על זה. הוא נותן את הנשמה שלו, זה בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully