וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ליברפול עלתה לסיבוב הרביעי עם 0:1 מול אברטון

גם בהרכב משני לחלוטין, הצליחה מוליכת הפרמיירליג לנצח: קרטיס ג'ונס כבש שער גדול (71). צ'לסי עלתה עם 0:2 מול נוטינגהאם פורסט, רק 1:1 לטוטנהאם, חצי שעה

קרטיס ג'ונס שחקן ליברפול. רויטרס
איזה שער יפהפה של קרטיס ג'ונס/רויטרס

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי נמשך הערב (ראשון) עם 11 משחקים כשליברפול, בהרכב משני לחלוטין, ניצחה 0:1 את אברטון באנפילד. עוד לפני כן טוטנהאם סיימה רק ב-1:1 מול מידלסברו ותיאלץ לשחק נגדה שוב, צ'לסי עשתה את שלה עם 0:2 מול נוטינגהאם פורסט. כל המשחקים נפתחו ב"איחור" של דקה על מנת לעודד את האוהדים לקחת דקה כדי לחשוב על הבריאות הנפשית שלהם.

אוהדי אברטון עומדים עם הגב למגרש בזמן שאוהדי ליברפול שרים You'll never walk alone. GettyImages
אוהדי אברטון עמדו עם הגב אל המגרש וסימנו באצבעות בזמן שאוהדי ליברפול שרו "You'll never walk alone"/GettyImages

ליברפול - אברטון 0:1

גם ללא וירג'יל ואן דייק, אנדרו רוברטסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, נאבי קייטה, מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו, שבכלל לא נכללו בסגל, ועם סאדיו מאנה על הספסל, הצליחה מוליכת הפרמיירליג לעלות לסיבוב הרביעי ולנצח בפעם השנייה בדרבי בתוך חודש ויום. נראה שליברפול פשוט לא מכירה שום אפשרות חוץ מניצחון העונה. ג'יימס מילנר נפצע והוחלף כבר בדקה התשיעית על ידי יאסר לארוקי. אברטון הגיעה לשני מצבים מסוכנים כבר בדקות הראשונות, אבל אדריאן הציל. בדקה ה-75 הגיע השער. קרטיס ג'ונס מסר לדיבוק אוריגי, שהחזיר לו, וג'ונס בעט מצד שמאל עם רגל ימין למשקוף הרחוק ומשם פנימה, 0:1 לליברפול. טאקומי מינאמינו רשם בכורה אצל האדומים, פתח בהרכב ושיחק 70 דקות לפני שהוחלף על ידי אלכס אוקסלייד צ'מברליין.

עוד בוואלה!

ראיולה: "לא איימתי עם אקדח על מנצ'סטר יונייטד כדי שיקנו את פוגבה"

לכתבה המלאה
רוס בארקלי שחקן צ'לסי. רויטרס
לא התקשו במיוחד. בארקלי/רויטרס

צ'לסי - נוטינגהאם פורסט 0:2

הקבוצה של פרנק למפארד הצליחה לסמן וי בדרך לשלב הבא. הבלוז עלו ליתרון בדקה השישית. פדרו פרץ במרכז ומסר לקאלום האדסון אודוי, שבעט מצד ימין לפינה הקרובה וקבע 0:1. להאדסון אודוי היו מניות רבות גם בשער השני כשבעיטה שלו מימין נהדפה על ידי השוער והכדור הגיע לבארקלי, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:2 בדקה ה-33.

דלה עלי שחקן טוטנהאם מאוכזב. רויטרס
הוא וטוטנהאם יצטרכו לשחק שוב מול בורו. עלי/רויטרס

מידלסברו - טוטנהאם 1:1

המארחת אמנם רק במקום ה-16 בצ'מפיונשיפ, אבל הגיעה אל המשחק מלאת ביטחון ואמונה אחרי ארבעה ניצחונות ליגה ברציפות. מנגד, ז'וזה מוריניו קיבל את הדבר האחרון שרצה: עוד משחק בלו"ז. בדקה ה-50 עלתה המארחת ליתרון מפתיע אחרי שג'ורג' סאביל הכניס מסירת עומק לאשלי פלטשר, שבעט פנימה את ה-0:1. טוטנהאם איזנה בדקה ה-61: סרז' אורייה הגביה מימין ומצא את לוקאס מורה שנגח בקלות פנימה את ה-1:1. אגב, דבר נוסף שיוסיף לתסכול של מוריניו הוא העובדה שטוטנהאם היא אולי היחידה מבין קבוצות הפרמיירליג שעלתה בהרכב הכי חזק שלה (מינוס הארי קיין הפצוע) ובכל זאת לא הצליחה לעלות.

קריסטל פאלאס - דרבי 1:0

הקבוצה של רוי הודג'סון הודחה בצורה מביכה על ידי קבוצת התחתית מליגת המשנה, שם ויין רוני פתח בהרכב ואפילו השלים 90 דקות. כריס מרטין כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-32, לוקה מיליבוייביץ' הורחק בצד השני עם אדום ישיר (63).

שפילד יונייטד - AFC פיילד 1:2
לשפילד: קאלום רובינסון (8), לאון קלארק (60), לפיילד: ג'ורדן וויליאמס (78)

ג'ילינגהאם - ווסטהאם 2:0
לווסטהאם: פאבלו סבאלטה (74), פאבלו פורנאלס (94)

ויין רוני שחקן דרבי קאונטי. רויטרס
ויין רוני השלים 90 דקות בניצחון דרבי קאונטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully