וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל באר שבע: ויטור חוזר, דמארי יפתח?

הבלם הפורטוגלי אמור להחליף את קלטינס בשלישיית הבלמים, לויטה בשער במקום שטקוס הפצוע והאסלביינק בהתקפה (א', 20:15, ספורט 1). דמארי החלים אצל המארחת, קלינגר מתלבט לגבי הקישור

מחזור 17הסתיים05/01/2020
הפועל תל אביב
  • ספירובסקי (34)
0
    הפועל באר שבע
    מאור מליקסון מודיע על פרישה/צילום: יניב זוהר, עריכת וידאו: שאול אדם

    בווידאו: הודעת הפרישה של מאור מליקסון

    הפועל תל אביב

    ניר קלינגר מתלבט במוגע לכמה עמדות בקישור לקראת המפגש מחר (ראשון, 20:15, ספורט 1) מול הפועל באר שבע שייערך באצטדיון בנתניה, בגלל עונש הרדיוס שקיבלו האדומים אחרי אירועי הדרבי התל אביבי. על פי התרגולים, נראה כי המאמן מתלבט בין ניר לקס לעמנואל בואטנג ובין סטפן ספירובסקי למוטי ברשצקי, אם כי נשקלת גם אופציה של לקס ובואטנג יחד. עומר דמארי נמצא בתמונת ההרכב לאחר שהחלים, כאשר אור אינברום, עלי כנענה ועבאדי פרחאת ייעדרו. קלינגר אמר לשחקניו במהלך השבוע: "לבאר שבע יש חסרונות והיא פגיעה, אם נבוא מחויבים כמו במשחקים האחרונים נוכל לנצח".

    עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
    בתמונת ההרכב. עומר דמארי/אדריאן הרבשטיין

    הפועל באר שבע

    שלושה שינויים צפויים בהרכב הפועל באר שבע מחר (ראשון, 20:15, ספורט 1) מול הפועל תל אביב ביחס להרכב שפתח מול מ.ס. אשדוד לפני שבוע. אוהד לויטה יחליף את ארנסטוס שטקוס הפצוע בין הקורות, נייג'ל האסלביינק יחליף את בן שהר המורחק בחוד ומיגל ויטור שהתאושש מפציעה אמור לפתוח בשלישיית ההגנה, ככל הנראה דווקא במקום דוד קלטינס. במצב כזה ימשיך אור דדיה כשחקן כנף ימין ובן ביטון יהיה הבלם הימני.

    אחרי שלושת הניצחונות הרצופים, שניים בליגה ואחד בגביע המדינה, רוצים בבאר שבע לראות המשכיות מול הפועל תל אביב, אותה מאוד מכבדים במועדון ובטוחים כי היא השתפרה באחרונה. "בשני המחזורים הקרובים יש מפגשים בין שלוש המוליכות. אנחנו צריכים לעשות את שלנו ולנצח את שני משחקי החוץ שלנו מול הפועל תל אביב ורעננה כדי להישאר קרובים למעלה", אמרו בקבוצה היום.

    מיגל ויטור עם גל לוי שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
    התאושש ואמור להיות על הדשא הפעם. מיגל ויטור/דני מרון

    טריוויה

    * בשמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בליגה, הפועל באר שבע ניצחה חמש פעמים וסיימה עוד שניים בתיקו. הניצחון היחיד של הפועל תל אביב היה 0:1 ביתי בעונה שעברה (פנדל של קלאודמיר).

    * הפועל תל אביב לא מצאה את הרשת בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה. רצף של ארבעה כאלה היה לה באמצע עונת הירידה ב-2016/17.

    * כל 13 משחקי הליגה האחרונים של הפועל באר שבע הגיעו להכרעה, עם שמונה ניצחונות וחמישה הפסדים.

    * מאז שהתפטר מהפועל באר שבע באוקטובר 2011, ניר קלינגר פגש את הקבוצה מבירת הנגב 13 פעמים בליגה ולא הצליח לנצח. היו לו שבעה הפסדים ושש תוצאות תיקו עם שלוש קבוצות שונות (הפועל חיפה, מ.ס. אשדוד ובית"ר ירושלים).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: זיו אדלר
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 4550

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully