וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל רעננה: ניר ברדע בספק, שחקן כנף גנאי ינחת להתרשמות

תירם עשוי לפתוח, גוזלן יחליף את יחזקאל שנפצע. ריצ'רד דאנסו (19) ינסה להרשים. עידו לוי ישוב להרכב האורחת הלחוצה (ראשון, 19:00, ספורט 5 סטארס)

מחזור 17הסתיים05/01/2020
מ.ס. אשדוד
  • כנעאן (25)
  • דוד (73)
  • בריהון (76)
0
    הפועל רעננה
    עריכת וידאו: ירדנה עבודי. אפטר: אביחי ברוך

    בווידאו: אורן יוסיפוביץ על הפריצה של גדי קינדה

    מ.ס. אשדוד

    שגיב יחזקאל נטש אתמול (שישי) את אימון מ. ס. אשדוד בשל פציעה ויחמיץ את המשחק מחר מול הפועל רעננה (19:00, ספורט 5 סטארס). החלוץ סובל מקרע בשריר במפשעה ואת מקומו בהרכב יתפוס שובל גוזלן. גם ניר ברדע בספק גדול בגלל כאבים בברך באימון המסכם, ואת מקומו עשוי למלא דודי תירם. רועי גורדנה שעבר שבוע מורכב בעקבות החלפתו בשבת שעברה כבר אחרי 14 דקות, יפתח הפעם בהרכב כאשר הקשר האחורי יהיה פיראס אבו עקל במקום לאונרד אווסו. גיל כהן היה לאורך כל השבוע החולף בטירונות וקרוב לוודאי שלא יעמוד לרשותם של אלי לוי ומשה אוחיון, ומי שיפתח כמגן שמאלי הוא הקשר נאור עבודי שלא זכה ליותר מדי דקות העונה.

    על הקווים לצד משה אוחיון יהיה, כאמור, אלי לוי, מאמן קבוצת הנוער, במקום רוני אוואט שעבר שלשום טיפול מורכב בלבו בבית החולים. אוואט יצא אתמול בצהריים לביתו והוא יזדקק למנוחה של שבוע עד עשרה ימים בטרם ישוב לקבוצה.

    מחר ינחת להתרשמות במועדון ריצ'רד דאנסו, שחקן כנף גנאי בן 19 שרשם מספר הופעות בנבחרות הצעירות במולדתו. העונה הוא כבש שלושה שערים ב-14 משחקים בצפון טקסס, מהליגה השלישית בארצות הברית.

    צפו בביצועיו של דאנסו הצעיר

    הפועל רעננה

    דריכות גדולה בהפועל רעננה לקראת המשחק באשדוד. "השעון כבר מתחיל לתקתק ואנחנו חייבים לצבור נקודות", אמר שחקן בקבוצה. "היכולת כבר לא מעניינת, הכי חשוב להתחיל להשיג נקודות". עידו לוי יחזור למרכז ההגנה בהיעדרו של דויד מתאוס המוצהב, כאשר בחוד קייס גאנם יקבל את המושכות. לאחר המשחק יגבירו במועדון את המאמצים בנושא חיזוק.

    המאמן ניסו אביטן אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק חשוב עבורנו. אני חושב שמ.ס. אשדוד נמצאת בכושר טוב, אבל לאחרונה גם היא לא צברה נקודות. אנחנו מאוד מקווים לחזור לנצח ביום ראשון, למרות שיש לנו משוכה מאוד משמעותית. אחרי תקופה ארוכה שלא מנצחים - זה פוגע בביטחון של השחקנים. אנחנו עושים את כל מה שצריך ומקווים שהשחקנים ידעו להתמודד עם המצב שלנו. אין לי ספק ואני מאוד מאמין שהם מסוגלים לעשות את זה".

    עידו לוי שחקן הפועל רעננה. דני מרון
    יחזור למרכז ההגנה. עידו לוי/דני מרון

    טריוויה

    * באפריל האחרון נפל דבר: מ.ס. אשדוד ניצחה את הפועל רעננה בפעם הראשונה, בניסיון ה-20 שלה בכל המסגרות. זה היה בחוץ וחזר על עצמו בעוד משחק חוץ, בגביע הטוטו בתחילת העונה. פרט לכך יש 10 ניצחונות לרעננה ו-10 תוצאות תיקו, כשאשדוד מחפשת ניצחון ביתי ראשון על יריבתה.

    * מ.ס. אשדוד לא ניצחה בשמונת המחזורים האחרונים (חמש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים) והיא מלכת התיקו של הליגה עם תשעה משחקים שלא הוכרעו.

    * הפועל רעננה לא ניצחה ב-14 המחזורים האחרונים (מאז ה-1:2 על בית"ר ירושלים במחזור השני) ובכך השוותה שיא מועדון שלילי מעונת הירידה לפני עשור. האם ייקבע שיא חדש?

    * הפועל רעננה ניצחה רק אחד מ-24 משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה (0:2 על הפועל חיפה באפריל האחרון).

    (עדכון ראשון: 11:07)

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שלומי בן אברהם
    אצטדיון: אשדוד
    קהל: 623

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully