וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ג'ובאני ואן ברונקהורסט מונה למאמנה החדש של גוואנגז'ו R&F

ערן זהבי ודיא סבע קיבלו בוס חדש: ההולנדי שמגיע לפיינורד מחליף את סטויקוביץ'. בתקשורת ניתחו: "הכדורגל היפה כבר לא היה נוכח"

עריכת וידאו: נועה לוי, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל לקראת משחק העונה בליגת העל

גוואנגז'ו R&F הציגה הבוקר (שבת) את מאמנה החדש: ג'ובאני ואן ברונקהורסט, שנכנס לנעליו של דרגאן סטויקוביץ'. "ההחלטה להיפרד מסטויקוביץ' היתה קשה מאוד, אבל היינו צריכים לעבור הלאה ואנחנו מאמינים שהגיע הזמן לפתוח פרק חדש", נמסר מהקבוצה של ערן זהבי ודיא סבע.

"האם זהו סוף בלתי צפוי? לא", חרצו בתקשורת הסינית. "עוד לפני תחילת העונה שעברה, כש-R&F הגדילה את התקציב שלה, היא דחקה את סטויקוביץ' לפינה של חוסר הצלחה". הפרשנים החמיאו למאמן היוצא על שהפך את R&F לקבוצה לגיטימית בליגה הבכירה, בעיקר על רקע השליטה של היריבה העירונית אברגרנדה בשוק השחקנים.

"ב-2017 ערן זהבי פתר את הבעיות", נכתב. "שיטת המשחק הזו לא היתה קיימת בלעדיו, כי הוא זה שמקסם אותה. אבל בשנתיים האחרונות השיטה השתנתה. כעת היא מבוססת הרבה יותר על היכולת האישית של זהבי, סבע וטאנג מיאו. הכדורגל היפה כבר לא ממש נוכח".

ואן ברונקהורסט (44), שכיכב בעבר בריינג'רס, ארסנל וברצלונה ורשם 106 הופעות כשחקן בנבחרת הולנד, החל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן בפיינורד ב-2011. ב-2015 קודם לתפקיד המאמן הראשי והוליך את המועדון לאליפות ב-2016/17.

מאמן גוואנגז'ו R&F ג'ובאני ואן ברונקהורסט. אתר רשמי
ישפיע על עתידו של זהבי? ואן ברונקהורסט/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully