וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק פיטינו: "אימנתי נגד פאט ריילי ופיל ג'קסון, דימיטריס איטודיס לצידם"

לאחר שהוליך את פנאתינייקוס לניצחון במוסקבה, החמיא האמריקאי לעמיתו: "הוא עושה עבודה מופלאה". ומה לגבי הפאניקה של אוהדי פאו?

אימג'בנק GettyImages

פנאתינייקוס הצליחה להתגבר אמש (שישי) על אלופת אירופה צסק"א מוסקבה, אותה הכניעה 102:106 אחרי הארכה ובסיומו של אחד המשחקים הטובים העונה. בסיום, המשיך ריק פיטינו להתמוגג ממה שהוא רואה בכדורסל האירופי, והפעם שפך מחמאות על המאמן היריב דימיטריס איטודיס.

"אימנתי נגד פאט ריילי, פיל ג'קסון, נגד כל כך הרבה מאמנים גדולים, אבל אני שם את מאמן צסק"א לצד כל הגדולים שהתחריתי מולם", אמר האמריקאי, שאימן בין היתר את ניו יורק ניקס, בוסטון סלטיקס וכמובן שגם את קנטאקי ולואיוויל. "אוברדוביץ' ואיטודיס מאמנים גדולים, פשוט גדולים. דימיטריס עושה עבודה מופלאה, אני מעריץ אותו. הוא יווני וכולנו מאוד גאים בו".

כשנשאל במסיבת העיתונאים במוסקבה על האווירה החמה של הקהל היווני והתגובות להפסדים, חייך והשיב: "רוסים הם אנשים נורמלים. ביוון... אני צוחק כי כשאתה מפסיד, הפאניקה היא מטורפת. במקום להגיד, 'טוב, אנחנו משפרים, אנחנו משחקים מול ברצלונה בחוץ, ריאל מדריד, צסק"א או מכבי... במקום להגיד את זה ולתת קרדיט, השמים נופלים".

ריק פיטינו מאמן פנאתינייקוס. GettyImages
מלא שבחים. פיטינו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully