וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו חושש: "אני צופה בשורות רעות בנוגע למצבו של הארי קיין"

המאמן הפורטוגלי של טוטנהאם פסימי לגבי פציעתו של החלוץ, שהוחלף במהלך ה-1:0 מול סאות'המפטון בעקבות פציעה ברגלו, אך מסייג: "זו רק תחושה, עדיין אין תשובות"

צילום: רויטרס

בווידאו: ריאל מדריד באימון פתוח

דאגה בטוטנהאם בעקבות פציעתו של הארי קיין שהוחלף במהלך משחק הליגה האחרון בו הפסידו הספרס לסאות'המפטון 1:0. החלוץ סובל מקרע בשריר ברגלו, ולא יקח חלק במשחקה הקרוב של קבוצתו במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי ביום ראשון מול מידלסבורו מהמקום ה-16 בליגת המשנה, כשמשך תקופת ההיעדרות עדיין אינו ידוע.

"אני חושב שהוא יהיה חסר לנו לפרק זמן לא קצר", אמר מאמן התרנגולים ז'וזה מוריניו, שנשמע פסימי לגבי מצבו של קיין. "עדיין אין לנו תשובות, אולי מאוחר יותר נדע, אבל אם אתה שואל מה דעתי - אם מדובר בחדשות רעות או טובות - אני חש שהבשורות יהיו לא טובות, זו ההרגשה שלי. השחקן מודע למצב שלו, כשקרה מה שקרה - הוא לא חשב פעמיים, לא עברו שתי שניות והוא הבין את חומרת המצב. כולם יודעים מי השחקן ועד כמה הוא משמעותי עבורנו. האיכויות שלו יחסרו לנו מאוד".

הארי קיין שיחק עד כה 31 משחקים העונה במדי טוטנהאם, במהלכם כבש 27 שערים. הוא הבקיע השנה 11 שערים בפרמיירליג ו-7 בליגת האלופות. טוטנהאם שסוחבת שלושה הפסדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים, תפגוש כאמור ביום ראשון את מידלסבורו בגביע, ובשבת הבאה מצפה לתרנגולים משוכה גבוהה מאוד בדמות מוליכת הטבלה שדוהרת כל הדרך לאליפות, ליברפול.

הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
ייעדר זמן ממושך? הארי קיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully