וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלקה תחלואני ניצח במרתון טבריה, זכייה שנייה ברציפות לברכה דויטש

תחלואני ניצח אצל הגברים עם זמן של 2:14:55 שעות. דויטש קבעה שיא אישי של 2:32:26 שעות. אמיר רמון הוכתר לאלוף ישראל עם זמן של 2:25:40

מלקה תחלואני מרתון טבריה. אתר רשמי
המנצח הגדול של המרתון. מלקה תחלואני/אתר רשמי

מרתון טבריה, המרתון הוותיק ביותר, נערך היום (שישי) לצד קו המים של הכינרת. מלקה תחלואני ניצח אצל הגברים עם זמן של 2:14:55 שעות. אמיר רמון הוכתר לאלוף ישראל עם זמן של 2:25:40 שעות. אצל הנשים זכתה בפעם השנייה ברציפות ברכה (ביטי) דויטש עם זמן של 2:32:26 שעות, מה שמהווה שיא אישי עבור הבחורה החרדית שמגדלת גם חמישה ילדים.

עופר פדן מנכ"ל מרתון ישראל, החברה המפיקה ומשווקת את המרוץ הבינלאומי, עדכן: "השנה כמו בכל שנה, סימנו לעצמנו למטרה לייצר חגיגה של כמה ימים וחוויה מיוחדת לרצים. לחבר לסוף שבוע אחד את קהילת הרצים עם תושבי העיר טבריה בתכני האירוע ובפעילות אקטיבית בכל אירועי המרתון. בנוסף יש לנו יעד להפוך את המרתון לחוויה תיירותית בת גם בקרב תיירות הפנים וגם התיירות הנכנסת בעיר טבריה".

עפרה שרון, מ"מ יו"ר הטוטו: זוהי השנה התשיעית ש WINNER גאה להיות נותן החסות הרשמי של מרתון טבריה המציין 43 שנות פעילות. מרתון טבריה מייצג במובנים רבים את החזון של הטוטו: קידום הספורט ההישגי לצד טיפוח הספורט העממי במדינת ישראל. מרתון הוא הרבה מעבר לאימון ופיתוח יכולות גופניות אלא גם כלי חשוב להעצמה והגשמה אישית, ואמצעי לעיצוב זהות וערכים כגון: תחרותיות, הישגיות ומצוינות לצד סובלנות, הוגנות, נאמנות וחברות. בכל שנה מחדש זה מרגש לראות כיצד האתגר האדיר של המרתון מצליח לחבר בין אנשים מתרבויות, רקע, שפות ומקומות שונים על פני הגלובוס".

ברכה דויטש. אתר רשמי
שוב ניצחה. ברכה דויטש/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully