וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון גארט עוזב את דאלאס, הפלייאוף יוצא לדרך

הקבוצה תיפרד מהמאמן אחרי תשע עונות ושני ניצחונות פלייאוף בלבד. שלב הווילד קארד ייפתח בשבת בלילה

ג'ייסון גארט מאמן דאלאס קאובויס. AP
תם הטקס. גארט/AP

הרבה שנים, בניגוד להרבה דעות וסיכויים, ג'ייסון גארט הצליח לשמור על משרתו כמאמן הראשי של דאלאס קאובויס, אך לא עוד.

על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, המאמן המושמץ הולך הביתה אחרי עוד עונה כושלת, שהסתיימה ללא העפלה לפלייאוף למרות סגל מוכשר ובית חלש להחריד.

הקאובויס, שסיימו במאזן 8:8 מאכזב, נותרו בחוץ בפעם הרביעית מתוך תשע העונות בהן גארט החזיק בתפקידו והוא מסיים את דרכו עם מאזן 67:85 ובתור המאמן עם כמות הניצחונות השנייה בגובהה בתולדות המועדון, אך גם עם שני ניצחונות פלייאוף בלבד וללא הופעות בגמר החטיבה.

דרו בריס שחקן ניו אורלינס סיינטס. GettyImages
יגרש את השדים? בריס/GettyImages

רק 12 נותרו במירוץ ופלייאוף ה-NFL ייצא לדרך הלילה (שבת) ויימשך מחר, עם שלב הווילד קארד שיכלול ארבעה משחקים.

יוסטון (6:10) - בפאלו (6:10), שבת, 23:35

הטקסאנס זכו כבר במחזור ה-16 ב-AFC דרום, מה שאפשר להם להעניק מנוחה של שבוע לכל הכוכבים. חשוב מכך אולי, הם מקבלים בחזרה במפתיע את ג'יי ג'יי וואט, שישוב לשחק אחרי שכבר דווח שגמר את העונה. בפאלו בפלייאוף בפעם השנייה תוך שלוש שנים והפעם עשתה זאת בסטייל. היא תנסה לנצח בפוסטסיזן לראשונה מאז 1995.

ניו אינגלנד (4:12) - טנסי (7:9), ראשון, 3:15

ההפסד הסנסציוני בבית למיאמי במחזור הסיום שלח את הפטריוטס למקום לא מוכר, שלב הווילד קארד, בו לא שיחקו מאז 2009, אז הובסו בבית מול בולטימור. האלופה נראית פגיעה ופצועה מאי פעם והטייטאנס, שנראו לא רע בכלל בחצי השני של העונה תחת ריאן טניהיל, ינסו לנצל זאת ולייצר את הניצחון הגדול של הסיבוב הזה.

ניו אורלינס (3:13) - מינסוטה (6:10), ראשון, 20:05

לשתי הקבוצות הללו יש היסטוריית פלייאוף מעניינת. ב-2000 הוויקינגס ניצחו בקלות, ב-2009 היו אלה הסיינטס שעלו לסופרבול אחרי הארכה, באחד המשחקים שעמדו בלב הבאונטיגייט ואיך אפשר לשכוח את "נס מיניאפוליס" של 2017, עם התפיסה המנצחת של סטפון דיגס? הסיינטס פספסו רק במעט את שבוע החופש ושלטו בקלות בבית שלהם, הווייקינגס רדפו ללא הצלחה אחרי הפאקרס וינסו לעקוץ בדום את דרו בריס, שנמצא בכושר מצוין.

פילדלפיה (7:9) - סיאטל (5:11), ראשון, 23:40

זו הייתה עונה סדירה די עגומה של פילי, אבל ב-NFC מזרח הגרוע זה עדיין הספיק למקום הראשון ועכשיו, למרות הפציעות הבלתי נגמרות, הכל מתחיל מחדש ועוד בבית. סיאטל קבוצה יציבה יותר והייתה רחוקה 10 סנטימטרים מזכייה ב-NFC מערב ומהמקום השלישי, אבל היא עדיין בהחלט מסוגלת לנצח בעיר האחווה, כפי שכבר עשתה לפני כחודש וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully