וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל ניצחה 23:33 בחוץ את קפריסין במוקדמות אליפות העולם

הנבחרת חזרה מפיגור במחצית השנייה ובזכות הגנה משופרת השיגה ניצחון שני בשלב המוקדמות הראשון. יובל כץ הצטיין עם 8 שערים. בשבת (18:00) מפגש נוסף בתל אביב

יובל כץ שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. באדיבות התאחדות הכדוריד בקפריסין - Marinos Markides, אתר רשמי
הוביל את רשימת הכובשים. יובל כץ/אתר רשמי, באדיבות התאחדות הכדוריד בקפריסין - Marinos Markides

נבחרת ישראל ניצחה הערב (חמישי) בניקוסיה את קפריסין 23:33 (15:13), במסגרת המחזור השלישי בשלב המוקדמות הראשון של אליפות העולם בכדוריד. בשבת (18:00, דרייב אין בתל אביב) ייערך מפגש נוסף בין הנבחרות. זהו ניצחונה השני של ישראל והיא מדורגת במקום השני בבית עם ארבע נקודות, לעומת שש של יוון המוליכה שהביסה 22:36 את פינלנד. הפינים (שתי נקודות) יארחו את היוונים ביום ראשון, כשנבחרת ישראל תתארח ביום רביעי בפינלנד ותארח בשבת לאחר מכן (11 בינואר) את יוון בתל אביב, למה שמסתמן כמשחק מכריע.

המחצית הראשונה הייתה שייכת לקפריסאים שהוליכו 3:7 בדקה העשירית. שערים של יובל כץ, ירמי סידי וניבו לוי צימקו בהמשך ל-8:6. שניר נציה ולוי כבשו, אבל הקפריסאים הגדילו שוב את היתרון ל-8:12. יובל כץ המשיך לבלוט בנבחרת וצמד שערים שלו הקטין את הפיגור ל-12:10 בדקה ה-20. טל הרשקוביץ צימק להפרש של שער אחד בלבד, ואחריו דניאל שקלים וסידי, אבל הקפריסאים ירדו להפסקה ביתרון 13:15.

הנבחרת פתחה מצוין את המחצית השנייה. דן טפר נעל את השער, עמית סטלמן ודניאל מוסינדי קבעו 15:15, וסידי הוביל (בפנדל) למהפך - 15:16 לישראל. שלושה שערים של כץ וביניהם שער נוסף של לוי השלימו ריצת 1:7 והיתרון גדל ל-16:20. כץ הוסיף שער נוסף, וסידי, יואב למברוזו (צמד) ומוסינדי העלו ל-20:25. שערים של לוי, שקלים, סטלמן למברוזו הבטיחו לנבחרת את הניצחון, ואילו כהן, כץ, מוסינדי וסטלמן חתמו את התוצאה עם יתרון השיא של 10 שערים.

כבשו לישראל: יובל כץ 8, ירמי סידי 5, ניבו לוי 4, יואב למברוזו, דניאל מוסינדי ועמית סטלמן 3 כל אחד , דניאל שקלים, אדיר כהן וטל הרשקוביץ 2 כל אחד, שניר נציה 1.

נבחרת ישראל בכדוריד (כחול) מול נבחרת קפריסין. באדיבות התאחדות הכדוריד בקפריסין - Marinos Markides, אתר רשמי
ההגנה השתפרה במחצית השנייה/אתר רשמי, באדיבות התאחדות הכדוריד בקפריסין - Marinos Markides

המאמן אולג בוטנקו סיכם: "השגנו את מה שהיינו צריכים להשיג הלילה. הגענו אחרי פגרה, כך שהמטרה הראשונה הייתה להיכנס לעניינים, ועמדנו בה מבחינת הדריכות והמחויבות. המחצית הראשונה לא הייתה טובה, לא היינו חדים, אבל במחצית השנייה עבדנו הרבה יותר טוב - הגנתית והתקפית. המטרה כמובן תהיה להשיג ניצחון בשבת בתל אביב. אנחנו רוצים את הקהל איתנו, ואז הפנים שלנו יהיו להמשך המשחקים מול פינלנד ויוון, שכמובן יכריעו את העלייה".

במשחק נכחו אנשי השגרירות הישראלית בניקוסיה, בהם הקונסול יוסי וומברנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully