וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ורדי קרויף סיכם לשלוש שנים כמאמן נבחרת אקוודור

שלושה ימים אחרי מינויו של המנהל הספורטיבי אנטוניו קורדון שהביא אותו לסין, המאמן ההולנדי הגיע לסיכום. יערוך את הבכורה מול ארגנטינה ב-26 במרץ

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו בטקס גלוב סוקר

הודעה רשמית עדיין אין, אבל ג'ורדי קרויף סיכם את תנאיו לשלוש שנים כמאמן נבחרת אקוודור, כך מדווחים הערב (חמישי) במדינה מדרום אמריקה. מאמן מכבי תל אביב לשעבר, שסיים לאחרונה תקופה של שנה וחצי כמאמן צ'ונגצ'ינג ליפאן הסינית, מגיע בעקבות אנטוניו קורדון הספרדי, שהביא אותו לסין ומונה לפני שלושה ימים למנהל הספורטיבי של כל הנבחרות באקוודור.

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יתחיל מול ליאו מסי. ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

כבר לפני כשבועיים טענו באקוודור כי קרויף נתן את הסכמתו להגיע יחד עם קורדון, שהיה המנהל הספורטיבי של חברת "הופ גרופ" המחזיקה את גרנאדה, פארמה וצ'ונגצ'ינג, ונמצא כאמור בקשר קרוב עם קרויף. ההולנדי בן ה-45, שעבד שש שנים במכבי תל אביב (חמש כמנהל ספורטיבי ואחת כמאמן) לפני היציאה לסין, ידריך נבחרת לראשונה בקריירה.

אקוודור מדורגת במקום ה-63 בדירוג פיפ"א והודחה מהקופה אמריקה כבר בשלב הבתים בקיץ האחרון. השחקן הבולט והמוכר בסגל הוא כמובן אנטוניו ולנסיה, ששיחק במשך שנים במנצ'סטר יונייטד ועכשיו משחק בקיטו. בהנחה שאכן יחתום, קרויף יערוך את הבכורה נגד לא אחרת מאשר ארגנטינה, במשחק חוץ במחזור הפתיחה של מוקדמות המונדיאל ב-26 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully