וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון לציון מעדה, קטמון הובסה, עוז פרץ הציל את הפועל פתח תקוה

שבירו ויצחק סידרו יתרון כפול לסגנית המוליכה, שסיימה רק ב-2:2 מול כפר קאסם. השלישית חטפה 3:0 מול הפועל ר"ג. צמד של החלוץ "הצולע" סידר למלאבסים מהפך ו-1:2 על אשקלון

עריכת וידאו: ירדנה עבודי. אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: אורן יוסיפוביץ' על הפריצה של גדי קינדה

חמישה משחקים פתחו היום (שישי) את המחזור ה-17 בליגה הלאומית. הפועל ראשון לציון איבדה יתרון של 0:2 וסיימה רק ב-2:2 ביתי עם כפר קאסם. קטמון השלישית לא ניצלה זאת והובסה 3:0 על ידי הפועל רמת גן. הפועל פתח תקוה שוב ביצעה קאמבק כשחזרה מפיגור ל-1:2 על הפועל אשקלון. נוף הגליל גברה על הפועל עכו ורמת השרון הנחילה עוד הפסד לבני לוד.

גיל יצחק שחקן הפועל ראשון לציון. לירון מולדובן
שער ובישול שלו לא הספיקו. גיל יצחק/לירון מולדובן

הפועל ראשון לציון - מ.ס. כפר קאסם 2:2

אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, כולל תבוסות קשות מול בית"ר ירושלים בגביע ומכבי פתח תקוה בליגה, סגנית המוליכה קיבלה משחק נוח על הנייר כדי להתאושש ולחזור לנצח. והמשחק הזה אכן נפתח מצוין מבחינת הקבוצה של טסלפפה. גיל יצחק הוריד כדור בראש לאיתמר שבירו שהמשיך פנימה בדקה ה-17. שבירו גמל עם בישול יפהפה ליצחק שקבע 0:2 בדקה ה-32. המשחק היה נראה גמור בשלב הזה, אבל מוחמד הינדי ניצל הדיפה רעה של עמבר (44) ובדקה ה-68 צח בללי השווה עם שער עצמי אומלל בנגיחה. למזלה של ראשון לציון, היא רק הגדילה לשתי נקודות את הפער במקום השני מקטמון, שהובסה 3:0 מול הפועל רמת גן.

סהר בראון שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
תבוסה ברמת גן. סהר בראון/ברני ארדוב

הפועל רמת גן - הפועל קטמון 0:3

הירושלמים חוו מפח נפש בשבוע שעבר לאחר שצעדו ביתרון 0:1 עד הדקה ה-87 מול בני סכנין, אז פיראס מוגרבי דחק באופן ברור לכל עין את שער השיוויון עם המרפק והשער - שצריך היה להיפסל - אושר, והשחקנים של זיו אריה שמטו ניצחון והזדמנות לעלות למקום השני. היום קטמון היתה יכולה סוף סוף לכבוש את המקום השני, אבל היא נחלה תבוסה מול שחקניו של בני בן זקן שמחברים לפתע שלושה ניצחונות רצופים. יואב גביזון סיים מהלך קבוצתי יפה בדקה ה-24 וישראל ראש הכפיל בנגיחה מקרוב בדקה -32. פאזי זיידאן נעץ את השלישי בדקה ה-72 לרמת גן, שזינקה למקום החמישי.

דניאל בוסי שחקן מכבי פתח תקוה מול עוז פרץ שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
סידר מהפך על רגל אחת. עוז פרץ/דני מרון

הפועל פתח תקוה - הפועל אשקלון 1:2

המארחת היתה שותפה במחזור הקודם לאחד המשחקים המשוגעים ביותר של העונה, אם לא המשוגע שלהם כשפיגרה 4:1 עד הדקה ה-82 במשחק החוץ ברמת השרון, אך אמאדו סוקונה הוביל קאמבק מטורף כשסחט אדום וכבש ב-4:4 המדהים. סוקונה נפצע והוחלף במחצית, אבל עוז פרץ הוביל אותה למהפך על רגל אחת אחרי שנפצע במהלך המחצית השנייה. ציון צמח כבש לאורחים בפנדל (60) אחרי ספק הכשלה של מתן גושה על יגיל אוחנה. אבל עוז פרץ עשה יש מאין כשסחט פנדל וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה בדקה ה-83. בדקה ה-87 פרץ עשה את הבלתי ייאמן. גל אסולין המחליף מצא את פרץ חופשי ברחבה וזה עשה את ה-1:2 שתי דקות לפני שהוחלף. אחרי שריקת הסיום שי חדד הורחק אחרי שבעט בטענות לשיפוט. ניצחון ראשון למלאבסים אחרי שלושה משחקים מאכזבים. אשקלון עדיין מסובכת בתחתית.

אלי כהן מאמן הפועל עכו. לילך וייס רוזנברג
עכו שמטה נקודה יקרה. אלי כהן/לילך וייס רוזנברג

הפועל נוף הגליל - הפועל עכו 1:2

ניצחון קשה וחשוב למארחת שנראה שתעביר עונה שקטה במרכז הטבלה העונה. ליעד אלמליח שבר את הקרח בנגיחה בדקה ה-62. חן ידען המחליף השווה בבעיטה חופשית מזליקית בדקה ה-65, אבל איתן רצון דחק לשערו הוא בדקה ה-83 וסיבך את קבוצתו בתחתית.

ויקטור מרעי שחקן בני לוד. דני מרון
חזר להפסיד. ויקטור מרעי/דני מרון

בני לוד - הפועל רמת השרון 2:0

בני לוד הנמושה הצליחה להימנע מהפסד בשני המחזורים האחרונים, אבל חזרה לסורה מול רמת השרון, שהגיעה למשחק הזה בכושר רע מאוד אחרי שאיבדה יתרון 1:4 מול הפועל פתח תקוה במחזור הקודם. עידן רטה כבש שער מפתיע מזווית קשה בדקה ה-24. עומאר באבו, שכבש צמד במחזור קודם, הכפיל בשער יפה משלו בדקה ה-56.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully