וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאני טוען: "היו ימים שהיינו באים שיכורים לאימון, ולפרגוסון לא היה אכפת"

כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד טוען שהמאמן האגדי גילה גישה סבלנית לבילויים בערבי חג: "זה הצד של סר אלכס שידע איך לטפל בשחקנים". וגם: החיים לצד כריסטיאנו רונאלדו

צילום: רויטרס

שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד, נאני הפורטוגלי, טוען כי הקבוצה ומאמנה אלכס פרגוסון היו מעלימים עין אם חלק מהשחקנים היו מגיעים שיכורים לאימונים בבוקר שאחרי ערבי חג.

נאני סיפר בראיון בפורטוגל ש"היו לי כמה לילות בילוי ברגעים הנכונים" וש"מעולם לא הסתבכתי בגלל זה", והוסיף: "אם היה לי יום מנוחה ביום שאחרי, לדוגמה, אז הייתי יכול לבלות קצת... בימים מיוחדים כמו חג המולד או ראש השנה - לאף אחד באנגליה לא אכפת מזה.

"בראש השנה היינו יכולים להגיע לאימונים שיכורים, ולמאמן לא היה אכפת. זה הצד של סר אלכס שידע איך לטפל בשחקנים, עם נקודת מבט של 'זה יום מיוחד, אני לא יכול לדרוש'. הרי היינו משחקים בלי הפסקה כל השנה. כך שזה היה מהנה, רגעים של רוגע, אימונים מסוג אחר, פשוט להתלוצץ. לא אשקר, אני אוהב לילות בילוי".

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד (ימין) עם נאני. Jon Supe, AP
מאמן מיוחד. פרגוסון לצד נאני/AP, Jon Supe

עוד אמר נאני על הגישה של פרגוסון: "זה היה מדהים. הוא פשוט יודע איך להתייחס לשחקן, בין אם צעיר או מבוגר. הוא יודע איך לנהוג בקריירה המקצוענית שלו, וגם בבנאדם שהוא. לצדו אני יכול להגיד שהרווחתי ניסיון ייחודי ובגרות, ושהם היו שלבים חשובים מאוד בהתפתחות שלי.

"הייתי צריך להתבגר בצורה מהירה מאוד, ללמוד להתנהל עם תרבות שונה ועם תרבות של מועדון. זה היה נהדר עבורי להיות לצד אלכס פרגוסון. העוזר קרלוס קירוש, שגם הוא היווה דוגמה להתנהגות מכובדת, דיבר איתי פורטוגזית, וזה היה קריטי עבורי".

על ההתחלה שלו בקבוצה והשילוב עם רונאלדו: "בהתחלה שרק הגעתי גרנו ביחד. היינו ביחד, אירחנו זה לזה חברה ועזרנו אחד לשני. היינו הרפתקניים, ואהבנו מאוד לעשות תחרויות בבית שלו. טניס, פינג פונג, שחייה - היינו ממציאים משחקים רק כדי לראות מי מנצח.

"מעולם לא הרגשתי בקבוצה את הצל של רונאלדו או גיגס או רוני. באותם ימים לא היה דבר כזה, צל. הייתה לנו קבוצה פנטסטית. הרבה פעמים פתחתי לצד רונאלדו. בקבוצה היו שניים או שלושה שחקנים עם סגנון יצירתי, ובחלק מהמשחקים זה היה רונאלדו לצד נאני ובאחרים רונאלדו לצד רוני. היה לי הרבה מזל שהגעתי למנצ'סטר יונייטד ויכולתי לשחק הרבה משחקים, אני חושב שהייתי אחד השחקנים שיחק הכי הרבה בליגת האלופות, כך שאני לא יכול להתלונן".

עוד בוואלה!

"אלכס פרגוסון צרח עלי, 'אני הולך להרוג אותך, אתה גמור'"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully