וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך פוגעות חגיגות השנה החדשה בקבוצות ליגת העל בכדורסל

1.1.2020 / 9:23

הפועל ירושלים והפועל חולון לא מצליחות להשיג את השחרור הבינלאומי לג'ון הולנד וג'ו אלכסנדר בשל חופשות השנה החדשה בעולם, השניים עלולים להיעדר ממשחקי המחזור ה-13. גם מכבי אשדוד לא מצליחה להעביר את פול סטול

עשור חדש בפתח: ברחבי העולם חגגו את תחילתה של שנת 2020/צילום:רויטרס

השנה החדשה שנכנסה הלילה (בין שלישי לרביעי) בחצות לא תפריע לליגת העל בכדורסל, שביחד עם הליגות בקוריאה, אוסטרליה, בריטניה, פולין וה-NBA מקיימת משחקים ב-1 לינואר.

אלא שקיום משחקים בסמוך לחגיגות סוף השנה האזרחית גובה מחיר מקבוצות ליגת העל השונות. הפועל ירושלים, הפועל חולון ומכבי אשדוד מתקשות בימים האחרונים להשיג שחרורים בינלאומיים לג'ון הולנד, ג'ו אלכסנדר ופול סטול בהתאמה, ואם לא יימצא להם שחרור בינלאומי עד שעות אחר הצהריים, השלושה לא יוכלו לשחק במחזור שיימשך הערב.

בקבוצות פנו בימים האחרונים אל האיגודים בהם שיחקו השחקנים, וכן אל הקבוצות בהן שיחקו, אלא שרוב הקבוצות והאיגודים נמצאים בחופשות השנה החדשה, והאפשרות להעביר את השחרור אל איגוד הכדורסל היא לא גבוהה. עם זאת, במועדונים עדיין מקווים להצליח להפעיל אנשי קשר על מנת להעביר את השחרור בזמן.

המחזור ה-13 שנפתח עם משחק מוקדם בו ניצחה מכבי תל אביב את עירוני נהריה, יימשך היום כשהפועל באר שבע תארח את הפועל ירושלים (19:00, ספורט 5) ומיד לאחר מכן תגיע הפועל אילת למשחק חוץ אצל הפועל חולון (21:00, ספורט 5). המחזור יינעל עם שלושה משחקים נוספים מחר: מכבי אשדוד-מכבי ראשון לציון (19:35, משולב בספורט 5+), הפועל תל אביב - הפועל גלבוע/גליל (19:45, 5STARS ומשולב בספורט 5+) ועירוני נס ציונה-מכבי חיפה (20:00, משולב בספורט 5+).

שחקן הפועל ירושלים ג'ון הולנד. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
הבכורה תידחה? ג'ון הולנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully