וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.1: החלון נפתח, ריאל מדריד סימנה את סאדיו מאנה

הבלאנקוס ינסו לצרף את כוכב ליברפול בקיץ, יונייטד מצאה אלטרנטיבה להולאנד והרטה עם רכש ראשון בחלון. הכל על חלון ינואר

צילום: רויטרס

בווידאו: אימון פתוח של ריאל מדריד

בשעה טובה ומוצלחת, חלון ההעברות של ינואר נפתח לו היום (רביעי) ברוב הליגות הבכירות בעולם, להוציא את הליגה האיטלקית והספרדית, שם ייפתח רשמית מחר. בפורטוגל ייפתח ב-3 בינואר, וברוסיה ב-22 בינואר. בליגות הבכירות הוא יינעל ב-31 בינואר ובסין, לידיעת הקורא ערן זהבי, הוא נפתח היום וייסגר ב-27 בפברואר.

seperator

* הרטה ברלין השלימה את רכישתו של סנטיאגו אסקסיבאר משטוטגרט תמורת 12 מיליון יורו. "אני שמח שההעברה הזו הושלמה בחלון ההעברות של החורף. אני חושב שהרטה ברלין תעזור לי להתפתח כשחקן וקיבלתי את הרושם הזה מהשיחות שהיו לי עם האנשים במועדון".

שמועות

* כריסטיאן אריקסן יעזוב את טוטנהאם בינואר? על פי התקשורת באנגליה הקשר הדני ביקש כבר לעזוב את הספרס, שמצידם צריכים למכור אותו משום שבסוף השנה חוזהו מסתיים והוא יהיה שחקן חופשי. מנצ'סטר יונייטד מוזכרת כמועמדת המובילה להחתים אותו.

* באנגליה טוענים שמנצ'סטר סיטי וצ'לסי חושקות בבן צ'ילוול, מגן לסטר ונבחרת אנגליה. לשועלים אין כוונה למכור אותו, אבל סכום של מעל 80 מיליון יורו עשוי לפתות אותם לוותר עליו.

* צ'לסי, שתוכל סוף סוף לחזור לעניינים לאחר שאיסור ההעברות שלה הסתיים, מחפשת חלוץ חדש ועל פי "הדיילי אקספרס", מוכנה לשלם לצסק"א מוסקבה 20 מיליון ליש"ט על פיודור צ'אלוב. כמו כן, גיששו הבלוז גם אצל ר.ב. לייפציג בנוגע לטימו ורנר והציעו לליון את אוליבייה ז'ירו וסכום כסף על מוסא דמבלה.

* בתקשורת הצרפתית טוענים כי ריאל מדריד תרצה לבצע רכש ענק בקיץ, והמועמד המוביל שסימנה הוא סאדיו מאנה. על פי אותו דיווח, זינדין זידאן כבר דיבר ישירות עם כוכב ליברפול לגבי מעבר אפשרי לברנבאו בקיץ הבא.

* האם טמי אברהם יעזוב את צ'לסי לטובת מנצ'סטר סיטי? בתחנת הטלוויזיה הצרפתית "לה 10 ספורט" נטען כי זו בהחלט אפשרות, על רקע חידוש חוזהו של החלוץ, שבינתיים לא התבצע.

שחקן צסק"א פיודור צ'אלוב חוגג. רויטרס
ישתדרג? צ'אלוב/רויטרס

* על פי "סקיי", לאחר שפספסה את ארלינג הולאנד, מנצ'סטר יונייטד עוברת להתעסק בכוכבה הלוהט של אברטון, דומיניק קלברט-לואין.

* ברצלונה הכחישה כי ז'אן-קלייר טודיבו יימכר למילאן, ואם יעבור, יהיה זה רק בהשאלה.

* טוטנהאם מוכנה להציע ללסטר סיטי 30 מיליון ליש"ט על המגן הימני ריקרדו פריירה.

* אתלטיקו מדריד תנסה לצרף את קשרה הצעיר של ולס, טיאגו אלמדה בן ה-18.

* ליברפול תהיה מוכנה להקשיב להצעות על המגן המחליף נתניאל קליין, שלא נמצא בתכניות של יורגן קלופ וחוזהו יסתיים בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully