וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס מתקרב להארכת חוזה בברצלונה: "המספרים מראים על ההצלחה שלי"

בזמן שבספרד ממשיכים לסמן מחליפים לאורוגוואי, בסביבת המועדון מדברים על הארכת חוזה עד 2022: "מאמין שנגיע לסיכום על המשך דרכי"

צילום: רויטרס

בווידאו: אימון פתוח של ריאל מדריד

כבר תקופה ארוכה שבכלי התקשורת בספרד עוסקים בעתידו של לואיס סוארס ומסמנים לו מחליפים אפשריים. סוארס בעצמו התבטא בעבר בנושא ואמר שבארסה צריכה לחשוב על מחליף בשבילו בגלל גילו (32). אלא שכעת מסתמן שהאורוגוואי דווקא יאריך את חוזהו שמסתיים ב-2021 ויישאר לפחות עד 2022 במועדון שבו הוא הפך לאגדה.

"אני מאוד שמח בקבוצה", אמר סוארס ל"ספורט" הקטלאני, "אני תמיד נותן את כולי על המגרש והסטטיסטיקה והמספרים מגבים את זה. אנחנו נגיע לסיכום לגבי המשך דרכי". והמספרים אכן מגבים את מה שסוארס אומר. האורוגוואי הבקיע כבר 190 שערים במדי ברצלונה, הרביעי בכל הזמנים מבחינת כיבושים במועדון אחרי ליאו מסי כמובן, לאסלו קובאלה וסזאר רודריגס.

"אני תמיד אומר שהאתגר האישי צריך להידחק הצידה, אבל במקרה הזה, כשאני ממש קרוב לטופ 3 בכובשי השערים במועדון בכל הזמנים, אני מרגיש ממש גאה. המקום השני הוא לא ריאלי כמובן (232 שערים של סזאר), אבל זה מחמיא לי להיות בצמרת הכובשים של מועדון כל כך גדול".

שחקן ברצלונה, לואיס סוארס. רויטרס
190 שערים והרגל עוד נטויה. לואיס סוארס/רויטרס

בתוך כך, בספרד טוענים: ההתנהלות של ארתור מחוץ למגרש עברה את הגבול, וגורמת לברצלונה לאבד את הסבלנות. שלשום התברר שהחזרה של הקשר למגרשים שוב תידחה, וכי הוא יחמיץ עוד סדרה של משחקים חשובים. על פי דיווחים בספרד, החמרת הפציעה באה בעקבות השתתפותו בשיעורי סנובורד, שנאסרו על ידי המועדון.

התקרית הזו מצטרפת לשורה של עבירות משמעת של הקשר הברזילאי, שהחל את הקדנציה בברצלונה בשיאו אבל דעך העונה בצורה משמעותית שבאה לידי ביטוי גם בדקות המשחק שלו. מוקדם יותר העונה ארתור השתתף במסיבה שהפיק ניימאר בברצלונה שעות ספורות אחרי שהסתיים משחק של הקבוצה, דבר שגרר ביקורות רבות.

עוד בוואלה!

ברצלונה: מארק אנדרה טר סטגן וארתור פצועים, תקופת ההיעדרות של השוער לא ידועה

לכתבה המלאה
ארתור שחקן ברצלונה. GettyImages
הולך ודועך. ארתור/GettyImages

"הוא התנצל מעומק ליבו והרגיש ממש רע, אבל במועדון חשבו בהתחלה שזו סתם שטות של בחור צעיר. אבל מאז עבירות המשמעת חוזרות שוב ושוב, וברור שארתור כבר ראוי להיקרא שחקן בעייתי", ציינו ב"אס".

הבעיות הפיזיות וההתנהלותיות סביב ארתור עלולים לשנות את התוכניות של ברצלונה לחלון ההעברות בינואר. על פי דיווחים בקטאלוניה, ההחלטה להשאיר את ארתורו וידאל ולא למכור אותו לאינטר נובעת בין היתר מחוסר האמון בארתור. בכל מקרה, מצבת הקשרים של ברצלונה דלילה למדי ונכון לעכשיו כוללת ארבעה שחקנים שרגילים לשחק במרכז השדה: סרג'יו בוסקטס, פרנקי דה יונג, איבן ראקיטיץ' וארתורו וידאל. זו הסיבה שגם ילד הפלא המדובר ריקי פוץ', שעדיין לא קיבל הזדמנות של ממש בקבוצה הבוגרת ולאחרונה פורסם שהוא עלול לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת, יישאר בסגל ואף עשוי לקבל דקות מרובות בזמן הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully