וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליגת האלופים" לשחקנים עם מוגבלויות מנטליות יצאה לדרך

הליגה, שהוקמה ומנוהלת על ידי עיריית ירושלים, יצאה לדרך זו השנה הרביעית ברציפות. ראש העיר משה לאון: "זו ליגת העל של העיר הקהילתית שלנו"

טורניר כדורסל לבעלי מוגבלויות מנטליות, ירושלים. אסף פינקלשטיין ואסתי קירמאייר,
יוזמה מבורכת. הטורניר בירושלים/אסף פינקלשטיין ואסתי קירמאייר

הערב (שלישי) נפתחה העונה הרביעית של "ליגת האלופים" - ליגת הכדורסל הראשונה והיחידה במדינת ישראל המיועדת לשחקנים עם מוגבלויות מנטליות. הליגה הוקמה ומנוהלת על ידי עיריית ירושלים, מנהל קהילתי רמות אלון וארגון עלי שיח שמפעיל פרויקטים חברתיים רבים למען קבלת השונה.

בליגה שותפים ארגונים רבים, בהם: סדנת שילוב באמונה, מכון פוירשטיין, שק"ל, שלוה, מעון ידידה, לב בנימין, ועוד. השנה תתרחב פעילות הליגה עם קבוצות חדשות כדי לאפשר לשחקנים נוספים עם מוגבלויות להשתלב בפעילות ולהגיע לכדי מיצוי הפוטנציאל האישי. המשחקים יתקיימו בשני בתים כדי לאפשר לשחקנים בכל הרמות להתקדם מתוך מקום שוויוני ככל שניתן.

ראש העיר ירושלים משה לאון: "ליגת האלופים אשר מחברת בין כלל אוכלוסיות העיר, הנה ליגת העל של העיר הקהילתית שלנו. ההתרגשות שלנו בשיאה. זו גאווה גדולה והתרגשות גדולה לראות את האנשים הנפלאים הללו, שמעפילים כל פעם מחדש לפסגות חדשות. אני מברך אותכם ומחבק אותכם וגאה בכם מאוד".

הרב חיים פרקל, מייסד ומנכ"ל "עלי שיח": "הפרויקט הזה מוכיח שוב ושוב כמה עוצמה יש בקהילה הירושלמית שרתומה למען אנשים עם מוגבלויות. מן ההדים החמים שהפרויקט הזה מקבל אנחנו מקבלים כוחות רבים להמשיך ולפעול למען האוכלוסייה הזו".

איציק קורנפיין בטורניר כדורסל לבעלי מוגבלויות. אסף פינקלשטיין ואסתי קירמאייר,
גם איציק קורנפיין הגיע/אסף פינקלשטיין ואסתי קירמאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully