וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל עפולה הפתיעה את בני הרצליה עם 78:93 ועלתה לפסגה

השחקנים של ניר קפלן ניצחו את הרבע האחרון 12:25 ועלו למקום הראשון על חשבון המארחת. הפועל חיפה סגרה חודש דצמבר מושלם עם 80:93 על רמת השרון

שחקן הפועל גליל עליון גוני יזרעאלי. אדריאן הרבשטיין
הפסד ביתי מפתיע לגליל. גוני יזרעאלי/אדריאן הרבשטיין

שבעה משחקים נערכו הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-11 בליגה הלאומית בכדורסל, כשבמוקד מפגש פסגה בין המוליכה בני הרצליה לבין הפועל עפולה שבמקום השני שהסתיים בניצחונה של האורחת שחזרה ממבצר היובל עם 78:93 גדול. הפועל חיפה הלוהטת אירחה את נועלת הטבלה א.ס. רמת השרון וניצחה אותה 80:93 כשעל הדרך רשמה ניצחון שישי ברציפות וסגרה חודש דצמבר ללא הפסד. הפועל גליל עליון הופתעה בביתה על ידי אליצור אשקלון וירדה מנוצחת 77:74, בעוד בתחתית הצליחה מכבי רעננה של עופר ברקוביץ' להשיג ניצחון ראשון לאחר שלושה הפסדים רצופים כשגברה 77:78 על הפועל רמת גן/גבעתיים.

מאמן עירוני נהריה, מיקי גורקה. אדריאן הרבשטיין
הרצליה כבר לא ראשונה. מיקי גורקה/אדריאן הרבשטיין

בני הרצליה - הפועל עפולה 93:78

כחמש וחצי דקות לסיום הרבע השלישי צעדה בני הרצליה ביתרון 52:61 והרושם היה שמוליכת הליגה תתבסס במקום הראשון בתום המחזור. עם זאת, לאורחת הנהדרת מעפולה היו תכניות אחרות. השחקנים של ניר קפלן ענו בריצת 0:10 וסיימו את הרבע השלישי ביתרון. הרבע הרביעי היה כולו בשליטה של האורחת ששמרה נהדר וניצחה אותו 12:25 בדרך לניצחון חוץ גדול ולמקום הראשון בטבלה. כל שחקני החמישייה הפותחת של עפולה קלעו בספרות כפולות בהובלת לייס דאן הנהדר שתרם 20 נקודות, 5 ריב' ו-5 אס'. בן קרטר היה מצויין אף הוא עם דאבל דאבל של 16 נקודות ו-11 ריב'. בצד השני 28 נקודות ב-6 מ-8 מעבר לקשת של אור לאומי לא עזרו לקבוצה של מיקי גורקה, שיורדת למקום השני.

עוד בוואלה! ספורט

לאומית: בני הרצליה בפסגה, הפסד דרמטי לאליצור אשקלון

לכתבה המלאה
איגור נסטרנקו, עירוני נהריה. ברני ארדוב
הפועל חיפה לא עוצרת. איגור נסטרנקו/ברני ארדוב

הפועל חיפה - א.ס. רמת השרון 80:93

הקבוצה של אלעד חסין ממשיכה ללהוט וסגרה חודש דצמבר מושלם עם 80:93 על נועלת הטבלה. מדובר בניצחון שישי רצוף של האדומים מהכרמל, והם בהחלט יכולים להרגיש טוב לגבי המשך הדרך כשנכון לעכשיו הפועל חיפה נראית כמועמדת חזקה ללכת עד הסוף ואולי אפילו להשיג את הכרטיס לליגת העל בתום העונה. רקים בוקלס הוביל את המנצחת עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים כשגם ג'ייסון סיגרס (19) ואיגור נסטרנקו (18 ו-7 ריב') היו מצויינים בחיפה. ברמת השרון צמד הזרים קלעו יחדיו 50 נקודות, אך שאר השחקנים סיפקו תרומה דלה של 33 נקודות וכך האורחת לא באמת יכלה לסכן את הקבוצה מהמקום השלישי.

דיאור פישר שחקן בני הרצליה. אדריאן הרבשטיין
הוביל את אשקלון לניצחון. דיאור פישר/אדריאן הרבשטיין

הפועל גליל עליון - אליצור אשקלון 77:74

לאחר רבע ראשון מוצלח של המארחת אותו ניצחה 18:23, השתלטה אשקלון על המשחק כאת רבעים 2 ו-3 ניצחה 36:52 ועלתה לרבע המכריע עם יתרון של 57:70. המארחת לא ויתרה וניצחה את הרבע האחרון בעשר הפרש, אך בסיום הדרומיים שערב המחזור היו במקום העשירי ידעו לשמור על הראש ויצאו עם ניצחון חוץ גדול ומפתיע. דיאור פישר ואירזוני ריד (20 נקודות ו-7 ריב' כ"א) היו גדולים על המארחת, אשר אצלה בלטו ווין לנגסטון עם 25 נקודות ו-10 ריב' וגוני יזרעאלי עם 12 נקודות ו-8 אס', שלא מנעו הפסד ביתי.

עופר ברקוביץ' מאמן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
סוף סוף ניצחון לרעננה. עופר ברקוביץ'/ברני ארדוב

מכבי רעננה - הפועל רמת גן/גבעתיים 77:78

עופר ברקוביץ' עם ניצחון ראשון לאחר שלושה הפסדים רצופים, ואיזה ניצחון קשה ומותח זה היה. 20 שניות לסיום במצב של 76:77 לאורחת קלע לארי אנדרסון מרעננה וקבע יתרון לקבוצתו, שפיגרה 77:73 כשתי דקות לסיום. רמת גן/גבעתיים תאכל את עצמה על הדקות האחרונות במהלכן אמור שמטו יתרון שהיה בידיים שלהם ואיפשרו למארחת לחלוף על פניהם בטבלה. קולע סל הניצחון היה גם המצטיין של רעננה עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים כיאיר קרביץ המצויין תרם 19 ו-7 ריב'. בצד השני 26 נקודות של קווין פייקרס לא עזרו לאורחת שרושמת הפסד שביעי העונה.

תוצאות נוספות:

מכבי הוד השרון - אליצור קריית אתא 112:98
הפועל חבל מודיעין - אליצור יבנה 90:82
מכבי קריית מוצקין - אליצור נתניה 97:106

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully