וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מודאגת מהפציעה של אראל, מעמדו של סילבס עדיין יציב

31.12.2019 / 8:09

הקשר נפצע בברך ובמועדון חוששים מפגיעה ברצועות. יואב כץ אחרי התבוסה לבית"ר ירושלים: "חיים נשאר המאמן וזה ברור"

עריכת וידאו: נועה לוי, אפטר: אביחי ברוך

חשש גדול בהפועל חיפה מהפציעה של גל אראל בתבוסה 4:1 לבית"ר ירושלים אמש (שני). הקשר שאתמול תופקד כבלם, נחשב לאחד מהשחקנים היציבים העונה. אתמול במהלך המחצית השנייה הוא הרגיש כאבים עזים בברך ובמועדון מקווים שלא מדובר בפגיעה ברצועות. אראל יעבור מחר בדיקת MRI, בעוד ניסו קפילוטו שבעצמו סוחב פציעה, ייבדק היום.


בקבוצה נשמעה ביקורת על היכולת ובעיקר על סף השבירה הנמוך. "לא יכול להיות שנתפרק בתוך שבוע פעמיים", אמר אחד השחקנים, "זה לא מתאים לנו". גם הבעלים יואב כץ מאוד מאוכזב מהתוצאות והיכולת במשחקים האחרונים, אבל אמש הוא הבהיר מיד בסיום המשחק שמעמדו של חיים סילבס לא עומד על הפרק. "חיים נשאר המאמן וזה ברור", אמר כץ לוואלה! ספורט, "המצב לא טוב כי אנחנו נראים לא טוב במשחקים האחרונים. צריך לחשוב טוב מה עושים ואיך משתפרים, אבל היום היו הרבה פצועים אז נראה איך יהיה במשחק הבא".

כץ התייחס גם לפתיחת חלון ההעברות של ינואר: "עדיין לא דיברנו על זה לעומק. אנחנו במקום השישי וזה מקום טוב. צריך להיות מה יהיה במשחקים הקרובים". למרות הדברים של כץ, בקבוצה כבר קיבלו החלטה לנסות לשחרר את אמרי וולשמן וקווין טאפוקו ולצרף חלוץ וקשר במקומם.

גל אראל שחקן הפועל חיפה עם חבריו. אדריאן הרבשטיין
חש כאבים עזים והוחלף. אראל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully