וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: לי קורזיץ וערן סלע ידריכו את נבחרת הנשים האולימפית

30.12.2019 / 11:24

אלופת העולם וסגן אלוף העולם מ-2012 ידריכו את הנבחרת לקראת אליפות העולם שתיערך באוסטרליה בפברואר הקרוב. קטי ספיצ'קוב תתאמן בנפרד עם מאמנה

לי קורזיץ. ברני ארדוב
תכין את הגולשות לאליפות העולם הקרובה. לי קורזיץ/ברני ארדוב

איגוד השיט הודיע היום (שני) כי המאמנים לי קורזיץ וערן סלע יובילו את אימוני נבחרת הנשים האולימפית לקראת אליפות העולם שתיערך בפברואר באוסטרליה ויכינו את הגולשות לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו.

בכך נענו השניים לפנייתו של יושב ראש איגוד השייט גילי אמיר לפני מספר ימים, שהגיעה לאור המאמצים לאתר מאמן חלופי לקודמם, שפוטר. כמוכן, הוחלט באיגוד לתגבר את מערך האימון באנשי מקצוע נוספים כדי לאפשר לגולשות למצות את מלוא ההכנות הנדרשות לקראת האליפות בה תוכרע זהותה של נציגת ישראל לאולימפיאדת טוקיו.

הגולשת קטי ספיצ'קוב. איגוד השייט, אתר רשמי
תתאמן בנפרד. קטי ספיצ'קוב/אתר רשמי, איגוד השייט

באיגוד מדגישים כי אפקטיביות האימון, בו מושקעים מאמצים רבים וכספי ציבור, נעוצה בהתמקדות וריכוז מוחלט של הספורטאיות במהלך השיוט בים ובמערכת האימונים. בתוך כך, הגולשת קטי ספיצ'קוב תתאמן באוסטרליה בנפרד עם מאמנה פייר לוקט, זכר לפרשה ולסכסוך המתמשך והמתוקשר עם השייטות, ולתקרית האחרונה באליפות ישראל, אשר במסגרתה ירדה נוי דריהן מהפודיום באופן מופגן עת עלתה ספיצ'קוב לקבל את מדליית הזהב.

יו"ר האיגוד גילי אמיר: "אני קורא לבנות לעזוב את עורכי הדין, מצלמות הטלוויזיה וכל יתר העיסוקים, ולהתרכז במקום בו הן אלופות - הים והשייט. אנו תולים תקוות רבות בבנות הללו, הן לקראת טוקיו והן לקראת קמפיין פריז 2024 בהמשך. הנבחרת עברה משבר אשר בעקבותיו פוטר המאמן, הוקמה ועדת מומחים ששמעה ובחנה את כלל הגרסאות וההיבטים, והגישה מסקנות. כעת יש צורך להמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully