וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה מתוקה: ברצלונה הביסה את ריאל מדריד ב-20 הפרש בקלאסיקו

קצת יותר מחודש אחרי ההפסד ביורוליג, ניקולה מירוטיץ' (20) הוביל את הקטלאנים ל-63:83 במשחק שבו בארסה התפוצצה עם 5:22 ברבע הראשון. רק 4 לקמפאצו. 15 נקודות וניצחון לגל מקל עם רג'יו אמיליה

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
20 נקודות על הראש של ריאל מדריד. ניקולה מירוטיץ'/GettyImages

המחזור ה-15 בליגה הספרדית עמד הערב (ראשון) בסימן הקלאסיקו הגדול שבו ברצלונה נקמה בריאל מדריד על ההפסד ביורוליג והביסה אותה ללא תנאי 63:83. קצת יותר מחודש אחרי שהפסידה לה ביורוליג, בארסה יצאה למשחק הזה כמו מלוע של תותח וחיסלה את יריבתה כבר ברבע הראשון עם 5:22 מוחץ. הבלאנקוס הצליחו לחזור ברבע השני, אבל בארסה סגרה עניין ברבע השלישי כשניקולה מירוטיץ' מטיס אותה ליתרון גדול עם ערב של 20 נקודות ו-6 ריבאונדים.

מלקולם דילייני נתן תרומה יפה מהספסל עם 14 נקודות ו-3 שלשות. קייל קיוריק ואדם האנגה הוסיפו 10 כל אחד לקטלאנים, שנצמדו לריאל מדריד בפסגה עם מאזן זהה של 3:12. ריאל מדריד סבלה מערב חלש של פקונדו קמפאצו שסיפק רק 4 נקודות, 6 אסיסטים וגם 6 איבודים. טריי טומפקינס הוביל עם 13, אבל בערב שבו קמפאצו, רודי פרננדס ואנתוני ראנדולף קולעים יחד 14 נקודות ריאל מדריד לא יכולה לנצח בחוץ יריבה כל כך איכותית שחיכתה הרבה זמן למשחק הזה.

* רג'יו אמיליה של גל מקל ניצחה את רומא 88:96. הרכז הישראלי הצטיין עם 15 נקודות ו-5 אסיסטים. רג'י אפשואו הוביל עם 19. המשחק המעניין ביותר של המחזור נערך בבולוניה, שם וירטוס של תיאודוסיץ' ניצחה את מילאנו 70:83. הרכז הסרבי ליהטט עם 15 נקודות ו-6 אסיסטים. וינס האנטר נהנה מרוב האסיסטים של מילוש עם 19 נקודות. סרחיו רודריגס קלע 19 למילאנו, ששוב סובלת מפציעה של נמניה נדוביץ'.

שחקן רג'יו אמיליה גל מקל. מתוך הפייסבוק של רג'יו אמיליה, אתר רשמי
עושה חיל באיטליה. גל מקל/אתר רשמי, מתוך הפייסבוק של רג'יו אמיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully