וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ערן לוי סיכם עד לסיום העונה בשורות הפועל עפולה

אחרי 35 דקות בלבד במדי הפועל אום אל פאחם שהחליטה לשחרר אותו, הקשר הוותיק חתם אצל נועלת הטבלה. שלומי דורה: "הוא ישדרג אותנו"

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אסף דרורי

בווידאו: הגרלת שמינית גמר גביע המדינה

ערן לוי סיכם הערב (ראשון) את תנאיו בהפועל עפולה עד לסיום העונה. השחקן ששוחרר מהפועל אום אל פאחם בשבוע שעבר, הגיע לסיכום באמצעות סוכנו עו"ד רועי דניאל וינסה להציל את הקבוצה מבירת העמק מירידת לליגה א', כשכעת היא מדורגת אחרונה בליגה הלאומית. מחר יגיע לוי לאימון הקבוצה ויעמוד לרשותו של המאמן, שלומי דורה, לאחר פתיחת חלון ההעברות ב-8 בינואר.

ערן לוי שחקן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
תחנה חדשה. ערן לוי/לילך וייס רוזנברג

דורה אמר לאחר החתימה: "אני שמח על הצטרפותו של ערן לקבוצה ושמח לחזור לשתף פעולה יחד. אני מאמין שהוא השחקן שישדרג אותנו. הוא תוספת כוח משמעותית ואני בטוח שהפועל עפולה ואוהדי הקבוצה ייהנו מהיכולת שלו".

לוי בן ה-34 גדל במכבי חיפה, בה גם התחיל את הקריירה. בהמשך שיחק גם במכבי תל אביב, עירוני קרית שמונה, מכבי נתניה (שתי קדנציות), הפועל עכו, הפועל חיפה (שתי קדנציות), הפועל אשקלון, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים (שתי קדנציות) והפועל קטמון. באום אל פאחם שיחק רק פעם אחת (35 דקות כמחליף) ונזרק פעמיים מהאימונים על ידי ניר ברקוביץ', לפני שהוחלט לסיים את השידוך בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully