וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא מוקי ולינוי אשרם נבחרו לספורטאי השנה של הוועד האולימפי

29.12.2019 / 19:22

הג'ודוקא והמתעמלת האמנותית זכו לתמריצים כספיים על ההישגים ב-2019. מאמנה של ספיצ'קוב לא קיבל, בשל הרומן שניהל עם הגולשת

יחצ

בווידאו: קבוצת האופניים הישראלית סטארט אפ ניישן

הוועד האולימפי בישראל ערך הערב (ראשון) אירוע חגיגי לסיכום שנת 2019. 'מנצחים ב-2019 חולמים על טוקיו 2020' היא הסיסמה שנבחרה כדי לתאר את התחושות של הספורטאים הישראלים עם סיום השנה האזרחית ותחילת השנה האולימפית. במהלך הערב חולקו תמריצים כספיים בסך של 1.5 מיליון שקל לזוכי המדליות באליפויות עולם ואירופה.

שגיא מוקי נבחר לספורטאי השנה של הוועד האולימפי וזכה לתמריץ כספי על מדליית הזהב באליפות העולם. לינוי אשרם זכתה בתואר ספורטאית השנה וגם היא קיבלה תמריצים כספיים על המדליות בהן זכתה באליפויות עולם ואירופה.

המתעמלת לינוי אשרם. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
קשה להתווכח עם הבחירה הזו. לינוי אשרם/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

שלא כמו תמיד, הפעם היו אלה ספורטאים בלבד שחילקו על הבמה את הפרסים לספורטאים המצטיינים. מאמן הכדורסל פיני גרשון העניק את פרס מאמן השנה בספורט האולימפי לסרגיי וייסבורג, המאמן של ארטיום דולגופיאט, אנדריי מדבדב ואלכס שטילוב. אסתר רוט שחמורוב העניקה מענק כספי לארטיום דולגופיאט על כך שקטף שתי מדליות כסף גם באליפות העולם וגם באליפות אירופה בתרגיל הקרקע.

הטניסאי אנדי רם העניק לגולשת קטי ספיצ'קוב תמריץ על זכייתה במדלית הכסף באליפות העולם. מאמנה, פייר לוקט הצרפתי, דווקא לא קיבל תמריץ כספי בשל הרומן עם חניכתו, ובכך ניסו בוועד האולימפי להעביר מסר חינוכי לכל הספורטאים.

המתעמל ארטיום דולגופיאט עם יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
ארטיום דולגופיאט עם יו"ר הוועד האולימפי בישראל יגאל כרמי/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

"שנת 2019 היתה שנה טובה לספורט האולימפי", אמר יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי. "זכינו ב-4 מדליות באליפויות עולם ו-6 מדליות באליפויות אירופה בארבעה ענפים שונים. אנחנו גאים בתוצאות אבל זה רק המבוא לקראת טוקיו. יהיו לנו בין 80 ל-85 ספורטאים ב-16 עד 18 ענפים. זו משלחת היסטורית, הגדולה ביותר שהיתה לישראל. יהיה חם בטוקיו, גם בספורט וגם באקלים".

אורן סמדג'ה, שלא הגיע לאירוע, הכחיש שמועות לפיהן נעדר כי לא נבחר למאמן השנה. "הודעתי מראש שלא אגיע, לצערי", אמר מאמן נבחרת הגברים בג'ודו. "אימון מבחינתי זה קודש הקודשים, שום דבר לא יכול להזיז אותי מאימון. הקדמתי את האימון כדי ששגיא מוקי והספורטאים שלי יוכלו להיות בחלק המשמעותי שלו ולצאת לאירוע, ואני המשכתי באימון כי זה חלק מהמחויבות שלי והראייה שלי".

הגולשת קטי ספיצ'קוב. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
קטי ספיצ'קוב/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully