וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל צוקרמן ושלי ברזניאק זכו באליפות ישראל בטניס

צוקרמן הגן על תוארו משנה שעברה לאחר 4:6 ו-6:7 על אור רם-הראל, ברזניאק זכתה לראשונה בתואר לאחר ניצחון 2:6 ו-6:7 על ולאדה קאטיץ'. בין המשחקים נערך טקס הוקרה ליוליה גלושקו

דניאל צוקרמן עם שלי ברזניאק. אתר רשמי
אלופי ישראל. צוקרמן וברזניאק/אתר רשמי

דניאל צוקרמן ושלי ברזניאק זכו היום (ראשון) באליפות ישראל לבוגרים בסיומו של טורניר שנערך ברעננה. צוקרמן בן ה-24 זכה בתואר שני רצוף, לאחר הזכייה אשתקד אחרי שגבר 4:6 ו-6:7 על אור רם-הראל, לו היתה זו הופעה ראשונה בגמר. צוקרמן, שחקן נבחרת הדייויס של ישראל, אמר בסיום: "אני מאוד מתרגש, היה משחק קשה והיתה אווירה מדהימה. כל הכבוד לאור שנתן פייט מטורף, לא ציפיתי שזה יהיה כל כך קשה ואינטנסיבי".

בגמר הנשים זכתה ברזניאק בת ה-19 לראשונה באליפות ישראל לבוגרות, לאחר ניצחון 2:6 ו-6:7 על ולאדה קאטיץ' (אקשיברובה). ברזניאק, שזכתה בעבר באליפות ישראל לנוער בגיל 16, מנעה מקאטיץ' בת ה-30 זכיה שניה לאחר שזכתה ב-2017.

ברזניאק אמרה לאחר המשחק: "אני רוצה להודות לכל מי בא לתמוך בי, עשיתי דרך ארוכה השבוע. אני מאוד מצפה לקראת שנה הבאה, להגיע עם ביטחון כמו שהייתי היום, להצליח בתחרויות הבינלאומיות ולהתקדם בדירוג העולמי".

בין המשחקים התקיים טקס הוקרה ליוליה גלושקו, שפרשה לאחרונה מטניס בגיל 29, כאשר שחקניות נבחרת הפדרציה בהווה ובעבר הגיעו במיוחד כדי לכבד אותה בטקס. כמו כן הוענק פרס מפעל חיים לשופט הטניס, סטנלי ספרבר בן ה-78, השופט הבינלאומי הפעיל הכי מבוגר בעולם המחזיק בתג ארד. חולקו מלגות לטניסאים וטניסאיות צעירים מטעם קרן ווילסון ישראל והתקיים טקס גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully