וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בית"ר ירושלים: גם קפילוטו בספק, המארחת בהגנה מאולתרת

והבה מוצהב, מלול וסרדל בספק ופדידה צפוי לפתוח כמגן ימני אצל סילבס. רוני לוי לא יודע כמה זמן קונטה ייעדר, גם קריאף בספק (20:15, ספ' 5)

מחזור 16הסתיים30/12/2019
הפועל חיפה
  • אראל (47, פנדל)
4:1
  • (6) אזולאי
  • (19) קינדה
  • (21) וארן
  • (75) פלומן
בית"ר ירושלים
צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל חיפה

כאב ראש גדול לחיים סילבס לקראת המשחק מחר (שני, 20:15, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים, בגלל הספק לגבי כשירותם של דור מלול ולירן סרדל. בשל כך תרגל סילבס את סער פדידה הצעיר, שחקן כנף במקור, כמגן ימני וזאת בגלל המהירות שלו. "אין ספק שזה לא אידיאלי, אבל חיים צריך למצוא פתרונות ופדידה יכול להוות פתרון טוב", אמרו בקבוצה.

גם ניסו קפילוטו בספק והוא יעבור צילום בשעות הקרובות כדי לדעת האם יוכל לעמוד לרשות מאמנו במשחק החשוב. בן והבה ייעדר בגלל כרטיסים צהובים ואת מקומו יתפוס גל אראל שיתופקד הפעם כבלם. אם קפילוטו יהיה כשיר, ניקולה גולאן יפתח כמגן שמאלי ואם לא אז הוא גולאן יהיה בלם ואלי בלילתי יהיה המגן השמאלי. גם קווין טאפוקו צפוי לפתוח.

שחקן הפועל חיפה, ניסו קפילוטו. דני מרון
יעבור צילום. ניסו קפילוטו/דני מרון

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תתארח מחר (שני, 20:15, ספורט 5) אצל הפועל חיפה, בתקוה לצמצם שוב את הפער ממכבי תל אביב ומכבי חיפה. בבית"ר עוקבים אחרי מצבת הפצועים והחולים בחיפה על מנת להבין איזה סגל יעמוד לרשותו של סילבס והאם המאמן יפתח עם ארבעה או חמישה שחקני הגנה. בצוות המקצועי סימנו את נס זמיר ועדן בן בסט כשחקנים המסוכנים של חיפה וההיערכות תהיה בהתאם. בית"ר רוצה להמשיך להיות דומיננטית, אך לוקחת בחשבון את האיכויות של היריבה בהתקפות מתפרצות, שעלו לה ביוקר בסיבוב הקודם.

אנטואן קונטה עדיין לא כשיר ולא ייכלל בסגל, ובלעדיו נראה כי לא צפויים שינויים ב-11. האפשרות שאופיר קריאף ייכנס לקישור וגדי קינדה יוסט לכנף ירדה מהפרק, אחרי שקריאף חלה אמש ורק היום יוחלט אם ייכלל בסגל. בבית"ר מתייחסים למשחק כמוקש ורוני לוי מרבה לשוחח עם שחקניו השבוע כדי למנוע מהם להגיע לחיפה שאננים.

שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "הם לא נתנו לנו לזוז בסיבוב הקודם. אמנם אנחנו קבוצה אחרת, אבל יהיה משחק קשה מאוד, נצטרך לתת את כל מה שיש לנו כדי לנצח את המשחק, במיוחד אחרי מה שהפועל חיפה עברה בדרבי".

רוני לוי מרבה לשוחח עם פרדי פלומן, לעודד אותו באימונים ולשמור אותו מפוקס. "פרדי צריך יחס צמוד אם הולך לו או לא. הוא צריך יחס קצת אחר, ומקבל את זה".

עוד בוואלה!

מ.ס. אשדוד תוכל לקבוע את התחנה הבאה של גדי קינדה

לכתבה המלאה
אנז' פרדי פלומן שחקן בית"ר ירושלים עם גדי קינדה, דן איינבינדר. דני מרון
תחת מעקב מיוחד. פלומן/דני מרון

רוני לוי אמר על המשחק מול הפועל חיפה במסיבת העיתונאים ש"נהיה חייבים לקחת את המשחק בשיא הרצינות". האם בית"ר נחשבת לאחת הגדולות של הליגה? "אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו בשטח ולא בדיבורים", אומר המאמן, "למשחק כמו מחר צריך לבוא ולנצח, ואז נקבל את התשובה אם כן או לא. צריך המשכיות, גם לנצח במגרשים קשים מול יריבות קשות, ואז נדע אם אנחנו רציניים או לא.

"אנחנו מסתכלים על כל הטבלה, למעלה ולמטה, למה אנחנו רוצים לשאוף, אבל אנחנו גם עם רגליים על הקרקע ומרוכזים רק בעצמנו. אם נעשה את העבודה, מצבנו יהיה טוב. אני כל הזמן אומר לשחקנים שכשהקבוצה טובה, היכולות של השחקנים יבואו לידי ביטוי. אלה דברים שקורים לאורך הרבה זמן. רמת האימונים טובה, המחויבות גבוהה, וכשהקבוצה תהיה טובה הכישרון יבוא לידי ביטוי".

על קונטה הפצוע, והשאלה אם יזדקק לניתוח: "עדיין יש התלבטויות. כרגע מומלץ על מנוחה עד המשך טיפול כזה או אחר. ייקח קצת זמן". על רכש: "את מה שאני רוצה אני אומר ליוסי ולמושיקו. כרגע אני מתכונן רק למשחק. על צירוף של שחקנים אדבר רק בתוך המועדון".

איתמר ניצן התייחס למשחק ההגנה המשופר: "כולם מחויבים למטרה. זה ככה מתחילת העונה. זה לא משהו ששחקן אחד או שניים שינה. הקבוצה הרבה יותר מאורגנת ויותר מסודרת השנה, וזה בא לידי ביטוי גם בחלק ההתקפי.

"אנחנו בדרך הנכונה, ללא ספק. משיגים המון תוצאות טובות, עם דרך מסוימת, ואנחנו בדרך הנכונה להיות אחת הקבוצות הכי חזקות בליגה. אנחנו כבר שם, אבל ככל שהזמן יעבור נתחזק".

על הפועל חיפה: "זה משחק מאוד משמעותי עבורנו, מול יריבה טובה שניצחה אותנו במשחק הקודם וזה אומר המון. זה עוד אחד מהמכשולים שעלינו צריכים לעבור".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. צילום מסך, צילום מסך
עוד לא יודע אם בית"ר "רצינית" או לא. רוני לוי/צילום מסך, צילום מסך

טריוויה

* עד כה היו 86 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשבית"ר מובילה 28:31 בניצחונות ועוד 27 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפועל חיפה ניצחה 0:2 בטדי בסיבוב הראשון, אבל בבית לא גברה על בית"ר ירושלים בארבעת המפגשים האחרונים (שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים) מאז ה-0:4 בספטמבר 2016.

* זו עונה שנייה ברציפות שמשחק בין השתיים סוגר את השנה הקלנדרית. את 2018 הן נעלו עם 1:1 בטדי ב-31 בדצמבר, כשהמחליף אנתוני וארן השווה אחרי פנדל של גל אראל.

* כל תשעת הניצחונות של בית"ר ירושלים העונה היו על האפס. המשמעות מבחינת רוני לוי: ספיגה שווה גם איבוד נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully