וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו פיטרה את לאונרדו ז'ארדים והחליפה אותו ברוברטו מורנו

הפתיחה המאכזבת לעונה עשתה את שלה והפורטוגלי סיים את תפקידו בפעם השנייה תוך קצת יותר משנה. מאמן נבחרת ספרד לשעבר נכנס לנעליו

רויטרס

בפעם השנייה תוך קצת יותר משנה, החליטה מונאקו לפטר את לאונרדו ז'ארדים. המאמן שהוליך את הקבוצה מהנסיכות לזכייה נפלאה באליפות ב-2016/17 פתח רע את העונה הנוכחית, ועל אף ההתאוששות היחסית בשבועות האחרונים, קבוצתו עדיין מדורגת במקום השביעי בלבד, עם שמונה ניצחונות, שישה הפסדים וארבע תוצאות תיקו - מאזן שלא סיפק את ההנהלה, בטח לא אחרי מסע רכש של 135 מיליון יורו בקיץ. מי שייכנס לנעליו הוא מאמן נבחרת ספרד לשעבר רוברטו מורנו, שחתם עד 2022.

התבוסה 3:0 בגביע היתה הקש ששבר את גב ההנהלה, כך על פי דיווחים, אף שבליגה, ארבעה ימים לאחר מכן, נקמו ז'ארדים ושחקניו עם 1:5 גדול. ז'ארדים חזר לתפקיד בינואר האחרון, כשנכנס לנעליו של תיירי הנרי וייצב את המועדון, אלא שכעת גם הקדנציה הזו הגיעה לסיומה. מורנו הועדף כמחליפו על פני מאמן ולנסיה לשעבר מרסלינו, לאחר שנים רבות בהן שימש כעוזר מאמן במספר קבוצות בספרד, ולאחר מכן כמאמן ראשי בנבחרת ספרד הצעירה ואז הבוגרת.

"אנחנו מאוד מאמינים ברוברטו וביכולת שלו להוליך את הקבוצה להצלחה", אמר המנהל המקצועי אולג פטרוב. "בשם הנשיא, אני רוצה להודות ללאונרדו על כל ההצלחות שהשיג בשנים האחרונות".

מאמן מונאקו לאונרדו ז'ארדים. GettyImages
שוב הולך, שוב יחזור? ז'ארדים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully