וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מספר שיא של משתתפים בגרנד פרי תל אביב

28.12.2019 / 11:36

5 אלופים אולימפיים ו-10 אלופי עולם הבטיחו את הגעתם. כחודש לפני התחרות וכבר נמכרו 40 אחוז מהכרטיסים. יו"ר איגוד הג'ודו: "נציג לעולם את ישראל היפה"

טדי רינר ג'ודוקא צרפתי. Quinn Rooney/Staff, GettyImages
אישר את השתתפותו בגרנד פרי תל אביב. טדי רינר/GettyImages, Quinn Rooney/Staff

גרנד פרי ת"א שובר שיאים עוד לפני שהקרב הראשון החל. כשבועיים נותרו להרשמה לתחרות, וכבר עכשיו מספר המדינות המשתתפות הפך לגדול בהיסטוריה לתחרות שנערכה בישראל. עד כה נרשמו 84 מדינות לתחרות. נבחרות איכותיות רבות כמו יפן, צרפת ודרום קוריאה נרשמו לתחרות, ובתוכן חמישה אלופים אולימפיים, עשרה אלופי עולם כשבראש הרשימה היוקרתית ניצב טדי רינר הצרפתי.

גם מבחינת איגוד הג'ודו העולמי, הפך להיות הגרנד פרי הישראלי לגדול ביותר אי פעם מבחינת מספר המשתתפים. עד כה נרשמו 595 ספורטאים לגרנד פרי, ובכך עבר מספר המשתתפים את מספר הנרשמים לגרנד פרי בודפשט שהיה הגדול ביותר עד כה, כשאליו נרשמו 578 משתתפים. ההרשמה לתחרות בתל אביב טרם הסתיימה כשנכון לעכשיו הבטיחו את השתתפותם 595 ספורטאים שיתחרו בהיכל קבוצת שלמה בין ה-23 וה-25 בינואר.

פרט לאליפות העולם וכמובן האולימפיאדה, כבר כעת ברור שהגרנד פרי בישראל יהיה אחד מאירועי הג'ודו הגדולים בכל הזמנים הן מבחינת מספר המשתתפים (מבחינת גרנד פרי זהו שיא עולמי) והן מבחינת מספר המדינות המשתתפות.

סעיד מולאי ג'ודוקא איראני עם יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי. באדיבות איגוד הג'ודו, אתר רשמי
מספר שיא של משתתפים. יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי עם סעיד מולאי/אתר רשמי, באדיבות איגוד הג'ודו

יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי: "במשך שנים בנינו את איגוד הג'ודו הישראלי לא רק במישור הספורטיבי אלא גם כמוביל מבחינה ארגונית, טווינו את הקשרים הנכונים באיגוד העולמי והאירופי על מנת לארח טורנירים בינלאומיים. בכל אירוע כזה אנחנו מראים לעולם את ישראל היפה. זה התחיל באליפות אירופה עד גיל 23, המשיך באליפות אירופה לבוגרים ובשנה שעברה בגרנד פרי. בכל אירוע כזה מגיעים לישראל ספורטאים, מאמנים וראשי איגוד בינלאומיים שהופכים אחר כך שגרירים של הספורט הישראלי ושל מדינת ישראל. זה פשוט מרגש".

גם בגזרת מכירת הכרטיסים יש התקדמות מרשימה, כאשר שלושה שבועות לפני התחרות כבר נמכרו כ-40 אחוזים מהכרטיסים, והצפי הוא שכמו בשנה שעברה (אז רוב הכרטיסים נמכרו בשבוע האחרון), האולם יהיה מלא בכל ערב. ליום שישי, אגב, היום בו יתחרה אלוף העולם הישראלי שגיא מוקי, נמכרו כבר מחצית הכרטיסים.

עוד בוואלה! ספורט

הגדול מכולם בא לתל אביב: טדי רינר יגיע לתחרות הגרנד פרי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully