וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו בראון נבחן בניו אורלינס, מחזור הסיום ב-NFL מגיע

התופס הבעייתי יחזק את הסיינטס לקראת הפלייאוף? בקבוצה עדיין בודקים האם הוא רשאי לשחק. וגם: כל מה שצריך לדעת לקראת מחזור 17 המותח

אנטוניו בראון ניו אינגלנד פטריוטס. AP
קאמבק מפתיע? בראון/AP

האם אנטוניו בראון בדרך חזרה למגרשים? שנה פרועה, שהחלה עם טרייד מפיטסבורג לאוקלנד, נמשכה עם בלגן גדול אצל הריידרס עד שנזרק והגיע לסוג של שיא עם הופעה אחת במדי הפטריוטס לפני שגם אלה נפרדו ממנו, עשויה להסתיים בצורה מתוקה עבור AB, שנבחן אתמול (שישי) אצל ניו אורלינס סיינטס, אחת המועמדות הבכירות לאליפות.

הקדושים עדיין מנסים לברר מה הסטטוס של בראון והאם, בשילוב הבעיות מול הקבוצות השונות והבעיות מחוץ למגרש (הוא הואשם בהטרדות מיניות ואונס במהלך החודשים האחרונים), הוא בכלל יוכל לשחק, אם יחליטו להחתים אותו לקראת הפלייאוף.

בינתיים, המחזור ה-17 והאחרון בעונה הסדירה של ה-NFL הגיע (מה? כבר נגמר?) וכמיטב המסורת, כל 16 המשחקים ייערכו ביום ראשון, רגע לפני שנכנסים למאני טיים של העונה.

AFC מזרח:

ניו אינגלנד (3:12) - מיאמי (11:4) 20:00

המצב של הפאטס פשוט ואחרי הניצחון על בפאלו, הם זכו בבית וזקוקים לניצחון נוסף כדי להשיג עוד שבוע חופש. בשנה שעברה הם נותרו המומים אחרי הנס במיאמי, אבל למרות שהדולפינס לוחמניים, קשה למצוא מישהו שיהמר נגד האלופה.

בפאלו (5:10) - ניו יורק ג'טס (9:6) 20:00

הבילס נעולים במקום החמישי וינסו להגיע לפלייאוף במומנטום חיובי ועם ניצחון ביתי בדרבי של מדינת ניו יורק, אך סביר להניח שיעניקו מנוחה לכמה שחקני מפתח.

AFC צפון:

בולטימור (2:13) - פיטסבורג (7:8) 23:25

11 ניצחונות רצופים הבטיחו לרייבנס את המקום הראשון בחטיבה והם יושיבו את כל הכוכבים מול היריבה הגדולה, שתיכנס לווילד קארד עם ניצחון לצד הפסד של טנסי (או אפילו עם הפסד לצד כמה תוצאות נוספות לטובתה).

סינסינטי (14:1) - קליבלנד (9:6) 20:00

שתי הקבוצות מאוהיו סוגרות עונה איומה. הבנגאלס ייבחרו ראשונים בדראפט הקרוב, הבראונס סתם אכזבו ולא ברור לאן הם הולכים מכאן.

AFC דרום:

יוסטון (5:10) - טנסי (7:8) 23:25

הניצחון בטנסי לפני שבועיים בתוספת תוצאות המחזור ה-16 הבטיחו לטקסאנס זכייה רביעית בחמש שנים בבית. הם יסיימו כמעט בוודאות במקום הרביעי ויארחו את הבילס, בעוד טנסי זקוקה לניצחון, או להפסדים של פיטסבורג ואינדיאנפוליס, כדי לזכות בכרטיס הווילד קארד השני.

ג'קסונוויל (10:5) - אינדיאנפוליס (8:7) 23:25

הקולטס שרדו יחסית בכבוד את הפרישה של אנדרו לאק, אך לא יהיו בפלייאוף. הג'אגס הביאו את ניק פולס ולא התקדמו לשום מקום. הם יצטרכו לבצע שינויים בפגרה.

AFC מערב:

קנזס סיטי (4:11) - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (10:5) 20:00

הצ'יפס יכולים להתקדם למקום השני ושבוע החופש עם ניצחון לצד הפסד של הפאטס, אך גם יצטרכו להיזהר מנפילה למקום הרביעי. הם אמורים להסתדר מול LA המאכזבת.

דנבר (9:6) - אוקלנד (8:7) 23:25

הרבה עיניים יופנו למייל היי סיטי, שם הריידרס, למרות המאזן השלילי, יכולים להיכנס לפלייאוף עם נס. מה צריך לקרות? ניצחון שלהם לצד... הפסד של פיטסבורג וטנסי, ניצחון של אינדיאנפוליס ואחד מבין הבאים: הפסד של מיאמי או ניצחון של הצ'ארג'רס, דטרויט או שיקגו. ריאלי?

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
עוד שבוע חופש לאוסף? בריידי/AP

NFC מזרח:

ניו יורק ג'איינטס (11:4) - פילדלפיה (7:8) 23:25

פילי התקרבה לזכייה בבית אחרי הניצחון על דאלאס, אך תצטרך לא למעוד אצל דניאל ג'ונס, שמסר לחמישה טאצ'דאונים בשבוע שעבר.

דאלאס (8:7) - וושינגטון (12:3) 23:25

הקאובויס מצדם, כנראה יסתדרו עם הקבוצה הגרועה מהבירה, אבל צריכים מעידה לא צפויה של פילדלפיה כדי לסיים במקום הרביעי בחטיבה.

NFC צפון:

דטרויט (11:1:3) - גרין ביי (3:12) 20:00

האורזים לקחו את הבית עם הניצחון במינסוטה ויקבלו שבוע חופש עם ניצחון. הם יכולים אפילו לסיים בפסגת החטיבה עם ניצחון לצד הפסד של סן פרנסיסקו.

מינסוטה (5:10) - שיקגו (8:7) 20:00

הווייקינגס יסתפקו בכרטיס הווילד קארד וינסו לשפר את המאזן לקראת הפלייאוף על חשבון מיטשל טרוביסקי החלש, שלפחות מקווה להגיע למאזן חצוי.

NFC דרום:

קרוליינה (10:5) - ניו אורלינס (3:12) 20:00

אחרי פיטוריו של רון ריברה, הפנת'רס רק רוצים שהעונה הבאה כבר תגיע. ניו אורלינס תנסה לנצל זאת כדי לנצח ולקוות לבשורות טובות: הפסד של גרין ביי או ניצחון שלה והפסד של סן פרנסיסקו ייתן לסיינטס שבוע חופש, הפסד של הפאקרס וגם של הניינרס ייתן להם את המקום הראשון בחטיבה.

טמפה ביי (8:7) - אטלנטה (9:6) 20:00

ג'יימיס ווינסטון, מלך היארדים, מקום שני בטאצ'דאונים ומלך האיבודים יסיים עונה פרועה, אולי האחרונה שלו בטמפה ביי, מול הפאלקונס, שהשתפרו מאוד בחצי השני אחרי פתיחה איומה.

NFC מערב:

סיאטל (4:11) - סן פרנסיסקו (3:12), שני, 3:20

ה-משחק של המחזור. הניינרס יסיימו כאלופי הבית ועם שבוע חופש עם ניצחון, אך הפסד (שיהיה השני שלהם העונה לסיהוקס), יעיף אותם כל הדרך למקום החמישי. סיאטל תיקח את הבית עם ניצחון ותהיה בווילד קארד עם הפסד. היא אפילו יכולה לקבל שבוע חופש אם תנצח וגרין ביי תפסיד ו... לסיים ראשונה בחטיבה כולה עם ניצחון לצד הפסדים של ניו אורלינס וגרין ביי.

לוס אנג'לס ראמס (7:8) - אריזונה (9:1:5) 23:25

סגנית האלופה נשארה מחוץ לפלייאוף ונראית בבעיה לקראת העונות הקרובות. היא תסגור את 2019 נגד הבחירה 1 בדראפט, קיילר מארי, שהראה ניצוצות בעונת הרוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully