וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר אליפות ישראל בטניס: צוקרמן מול רם-הראל, קאטיץ' מול ברזניאק

האלוף המכהן דניאל צוקרמן ניצח בקלות את רן עמר, וייפגש עם אור רם-הראל שהכניע את יאשה זמל. שלי ברזניאק גברה על לינה גלושקו, ותתעמת עם ולאדה קאטיץ', שעלתה אחרי ניצחון על שחר בירן

דניאל צוקרמן ואור רם-הראל ייפגשו בגמר הגברים של אליפות ישראל לבוגרים 2019, ולאדה קאטיץ' ושלי ברזניאק תיפגשנה בגמר הנשים. כך נקבע בתום משחקי חצי גמר היחידים, שהתקיימו היום בקרית שמונה בשל מזג האוויר הגשום, והעובדה שבמרכז הטניס הצפוני ישנם שלושה מגרשים מקורים. משחקי הגמר, שהיו אמורים להתקיים מחר, נדחו בשל מזג האויר החורפי, ויתקיימו ביום ראשון החל מהשעה 12:00 ברעננה. הכניסה למשחקים חופשית.

דניאל צוקרמן. לידור גולדברג, אתר רשמי
בדרך לעוד תואר? דניאל צוקרמן/אתר רשמי, לידור גולדברג

צוקרמן, שזכה בתואר לראשונה בשנה שעברה, ינסה להגן עליו לאחר שניצח בחצי הגמר 1:6 ו-0:6 את רן עמר. בחצי הגמר השני ניצח אור רם-הראל 4:6 ו-3:6 את יאשה זמל וינסה לזכות בתואר בפעם הראשונה. אור רם-הראל הבטיח לו כבר תואר אחד לאחר שזכה בטורניר הזוגות לגברים, יחד עם איגור סמילנסקי, לאחר ניצחון 5:7 ו-1:6 בגמר על אדוארדו כהן וסאמר אלטורי.

בנשים ניצחה שלי ברזניאק את לינה גלושקו בשלוש מערכות, לאחר כמעט שלוש שעות של משחק, במהלכו הצילה גלושקו ארבע נקודות משחק. גלושקו ניצחה 4:6 במערכה הראשונה, אך ברזניאק חזרה עם 3:6 ו-5:7 ותרצה לזכות בפעם הראשונה באליפות ישראל. ולאדה קאטיץ' (אקשיברובה), שרוצה לזכות בתואר שני אחרי הזכיה ב-2017, ניצחה 0:6 ו-6:7 את שחר בירן. לינה גלושקו התנחמה בזכייה בטורניר הזוגות, לאחר שיחד עם ניקול חירין, הן ניצחו 6:7 ו-2:6 את מאיה טחן ושביט קמחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully