וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קאמבק מטורף ו-4:4 בין רמת השרון להפועל פתח תקוה

המלאבסים פיגרו 4:1 עד הדקה ה-82, אבל שערים של סוקונה, בלאי ועוז פרץ סידרו להם נקודה. אחי נצרת ניצחה 0:2 את עכו

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. מלאבס ספורט, אתר רשמי
הפועל פתח תקוה עם קאמבק ענק/אתר רשמי, מלאבס ספורט

המחזור ה-17 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך. הפועל פתח תקוה הראתה הרבה רוח לחימה כשחזרה מ-4:1 ל-4:4 והשיגה נקודה יקרה שתיתן לה הרבה ביטחון ואמונה לקראת המשך העונה. הפועל עפולה ובני לוד נפרדו ב-2:2 בקרב התחתית הלוהט, אחי נצרת השיגה 0:2 חשוב מאוד מול הפועל עכו, הפועל נוף הגליל ניצחה באותה התוצאה את מ.ס. כפר קאסם בעוד הפועל אשקלון ובית"ר תל אביב בת ים נפרדו ב-0:0.

מוטי איוניר מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
עוד נקודה בקופה. איוניר/מגד גוזני

הפועל אשקלון - בית"ר תל אביב בת ים 0:0

האורחת נעצרה אחרי חמישה ניצחונות ליגה ברציפות, בעוד המארחת שיפרה את מאזנה ל-11 נקודות ובוודאי לא שואבת יותר מדי עידוד מהניצחון של אחי נצרת.

עוד בוואלה!

לאומית: הפועל קטמון ניצחה 0:1 את הפועל ראשון לציון

לכתבה המלאה
אמאדו סוקונה שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
קאמבק מטורף בהובלתו של סוקונה/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון - הפועל פתח תקוה 4:4

איזו דרמה ענקית קיבלנו באצטדיון גרונדמן, ובסופה המלאבסים חזרו משום מקום ומ-4:1 ל-4:4 מטורף. יעקב אבבה האומלל כבש שער עצמי במשחק שני ברציפות כבר בדקה התשיעית אחרי שנגח לשערו הוא הגבהה של רוי רונן. עומאר באבו הכפיל כעבור דקה אחת עם צ'יפ יפה מעל השוער. המלאבסים צימקו בדקה ה-14 עם שער של יעקב אבבה. רונן קיבל המון עזרה מהגנת פתח תקוה, התנהל בקור רוח ובעט מקרוב פנימה את ה-1:3 בדקה ה-36. בדקה ה-66 רונן שוב התעלל בהגנה הרעה של הפועל פתח תקוה ופרגן לבבו, שבעט מול שער ריק את ה-1:4. סוקונה המצוין סחט כרטיס אדום מיוגב לרמן בדקה ה-81 אחרי שמנע ממנו להיכנס לרחבה ולהישאר לבד מול השוער. סוקונה בעט בעצמו את הכדור החופשי די למרכז השער, אבל שוער רמת השרון סהר חסון לא הגיב וזה 2:4 בדקה ה-82. נפתלי בלאי צימק בדקה ה-86 ל-4:3 אחרי שבעט מ-20 מטר כדור לא הכי חזק ולא הכי מדויק, אבל שוב חסון הגיב לו טוב וזה הלך פנימה. הפועל פתח קתוה שכבה על השער של רמת השרון ובדקה ה-95 עוז פרץ נגח פנימה את ה-4:4.

ויקטור מרעי שחקן בני לוד. דני מרון
נקודה שלא משרתת את לוד. מרעי/דני מרון

הפועל עפולה - בני לוד 2:2

שתי האחרונות נפרדו בתיקו במשחק העונה של התחתית, תוצאה שלא משרתת אף אחת מהן. דודו ביטון בן ה-31 כבש בנגיחה יפה אחרי הגבהה מטווח קצר וסידר למארחת יתרון בדקה ה-43. לוד איזנה בדקה ה-50 עם נגיחה של מוחמד אזברגה אחרי הגבהה של בן בן יאיר ויציאה רעה מאוד של דלה איינוגבה, 1:1. בדקה ה-67 עפולה חזרה להוביל: ביטון העביר מסירת רוחב מימין ורז שביט בעט והסיט את זה פנימה, 1:2. לוד איזנה בדקה ה-69 וגם הפעם זה היה בקרן כשעומר משאלה בעט מקרוב פנימה אחרי הרחקה לא טובה של ההגנה וזה 2:2.

תומר קשטן מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
המומנטום נעצר. תומר קשטן/סוכנות ג'יני

מ.ס. כפר קאסם - הפועל נוף הגליל 2:0

ניצחון ראשון לקבוצה של איתי מרדכי אחרי חמישה משחקי ליגה ברציפות. אייל מלול העלה את נוף הגליל ליתרון עם נגיחה מקרוב אחרי יציאה רעה מאוד של השוער בדקה ה-25. בדקה ה-48 הכפיל גיא דהן את היתרון אחרי טעות גדולה בהגנה. הוא נותר לבד במצב מצוין, בעט ונבלם, אבל הגיע ראשון אל הכדור החוזר ובעט אותו פנימה כדי לקבוע 0:2.

יובל שבתאי מכבי אחי נצרת. אתר רשמי מכבי אחי נצרת, אתר רשמי
סידר לאחי נצרת ניצחון חשוב מאוד. שבתאי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי אחי נצרת

אחי נצרת - הפועל עכו 0:2

המארחת עם ניצחון קריטי במיוחד, שמשפר את מאזנה ל-14 נקודות ומגדיל את הפער שלה מהקו האדום לשלוש נקודות. הפועל עכו עדיין ללא ניצחון חוץ העונה בליגה. יובל שבתאי כבש שער נהדר בדקה ה-58 עם בעיטה לחיבורים מ-18 מטר וקבע 0:1 לזכות אחי נצרת. הירוקים הכפילו בדקה ה-80 אחרי שיובל שבתאי העביר מסירת רוחב אל אלון בוזורגי שבעט מקרוב פנימה את ה-0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully