וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החתימה את עמית שמחון: "הוא אחד מהישראלים הטובים בליגה"

26.12.2019 / 9:23

הגארד בן ה-30 עזב את הפועל חולון אחרי שהדקות שלו ירדו מאז העזיבה של שרון דרוקר, ויחבור לקבוצה של רמי הדר

שחקן הפועל חולון עמית שמחון. אתר פיב"א, אתר רשמי
עונה וחצי מאכזבות. עמית שמחון/אתר רשמי, אתר פיב"א

שחקנה של הפועל חולון בשנה וחצי האחרונות עמית שמחון עבר להפועל באר שבע של רמי הדר. הפורוורד בן ה-30 לא מצא את מקומו בחולון העונה, ולאחר עזיבתו של שרון דרוקר שניסה להחזירו לעניינים, דקות המשחק שלו הלכו ונעלמו. בבאר שבע רצו להתחזק בשחקן ישראלי, ועל פי ההודעה הרשמית שלהם הצליחה לשים ידיים על מי שהגדירו כ"אחד השחקנים הטובים בליגה".

שמחון (30, 1.96) הגיע לליגת העל לראשונה בשנת 2010 כשחתם בהפועל ירושלים. לאחר עונה אחת החל במסע שכלל את ברק נתניה, אליצור אשקלון וגלבוע/גליל שם רשם את הפריצה המשמעותית שלו. בקיץ 2014 הגיע להפועל אילת ועזר לקבוצה להדיח את מכבי תל אביב ולהגיע לגמר הפיינל פור. אחרי שנתיים באילת עבר למכבי חיפה, שגם איתה הגיע עד הגמר, אך לאחר עונה אחת בלבד שב לאילת. בקיץ 2018 חתם על חוזה לשלוש שנים בחולון, כשאשתקד הוא רושם 7.8 נקודות למשחק והעונה יורד ל-5.7 נקודות ו-2.2 ריבאונדים בקצת פחות מ-20 דקות למשחק.

באר שבע פתחה את העונה בצורה לא טובה, אך בשני המשחקים האחרונים הצליחו השחקנים של רמי הדר להתאושש ורשמו ניצחונות חשובים על עירוני נהריה ומכבי אשדוד שהצמידו אותם למקום שמוביל לפלייאוף בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully