וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וסילי מיציץ' בא לעצור את מכבי תל אביב: "למדתי להקריב את האגו שלי לטובת הקבוצה"

רכז אנדולו אפס התראיין באתר היורוליג לפני המשחק מול מכבי תל אביב: "היום אני יכול להיות מרוצה גם אם לא קלעתי" (19:30, ספ' 5)

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

שתיים מהקבוצות הטובות ביותר ביורוליג - אנאדולו אפס ומכבי תל אביב - ייפגשו הערב (חמישי, 19:30, ספורט 5) באיסטנבול למאבק ראש בראש. הטורקים מגיעים אחרי שהפסידו בבית לצסק"א מוסקבה במחזור שעבר וכשהם במאזן 3:12, ניצחון אחד יותר ממכבי תל אביב, שעומדת על 4:11. כהקדמה למשחק, החליטו באתר היורוליג להתמקד ברכז אנאדולו וסילי מיציץ'.

הסרבי בן ה-25 עבר בקיץ טראומה קשה כשאיבד את אימו שהלכה לעולמה. כל זה קרה בזמן אליפות העולם בכדורסל, שם שיחק עם נבחרת סרביה, אבל הוא בחר להישאר עם חבריו ולחזור למדינה רק לאחר מכן כדי להתאבל עם משפחתו. העונה ביורוליג מיציץ' מעמיד ממוצעים של 13.9 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-6.1 אסיסטים למשחק. במשחק האחרון מול צסק"א מוסקבה הוא היה חלש וסיים עם 2 נקודות בלבד ו-4 איבודים כשהוא מעמיד מדד שלילי של 1-.

וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
"אני חושב שהעונה אנחנו טובים יותר". מיציץ'/GettyImages

מיציץ' סיפר מעט על איך התגלגל לכדורסל ואמר: "גדלתי בהרים ולא היה שם כדורסל, אהבתי מאוד סקי והצלחתי בזה מאוד. אולי איזה גורל משך אותי לכדורגל, אבל לא היו מועדונים ליד הבית שלי אז עברתי לכדורסל. כולם חושבים שכדורסל זה משחק קבוצתי וזה נכון שאתה צריך לעבוד עם החברים שלך וזה הדבר הכי חשוב, אבל לפעמים אתה לבד וצריך להסתדר לבד. למדתי איך להקריב את האגו שלי למען הצלחת הקבוצה. היום אני יכול להיות מרוצה אפילו אם לא קלעתי".

על פתיחת העונה הטובה של קבוצתו, אמר הסרבי: "בעונה שעברה אמרו שההצלחה שלנו מקרית והשנה אני חושב שאנחנו חזקים יותר. אנחנו יודעים העונה שיש אנרגיה בכל אחד מאיתנו ואנחנו יכולים תמיד לנצח ולחזור ממצבים קשים".

מאמנו של מיציץ' הוא כמובן ארגין עתמאן, שהתייחס לשיפור שעבר הרכז מאז הגיע מז'לגיריס קובנה בתחילת העונה שעברה: "כשצירפנו אותו בתחילת העונה שעברה הוא היה מחליף בז'לגיריס, אבל עם העבודה שלו הוא התקדם והפך להיות אחד השחקנים החשובים אצלנו. הוא הרכז שלנו. כשהוא משחק עם שיין לארקין, אנחנו יודעים שמיציץ' הוא הרכז שמוביל את המשחק ולארקין הוא סקורר גארד".

גם לארקין עצמו התייחס לחברו ואמר: "הוא חזק, יכול לקלוע, למסור, הוא שומר חזק, משחק חזק ולא אנוכי. הוא רוצה לנצח ואפשר לראות את זה בכל משחק. הוא כנראה השחקן שנופל אל הפרקט הכי הרבה אצלנו בקבוצה. הוא עושה את כל הדברים החכמים ששחקן צריך לעשות ושקבוצה שרוצה להצליח צריכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully