וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד מסי ולבנדובסקי: ערן זהבי בין חמשת הכובשים המצטיינים של 2019

פרס מרשים על שנה מופלאה: ב"מארקה" הרכיבו רשימה של הסקוררים הבולטים בליגות המובילות ובנבחרות, הישראלי במקום החמישי לצד הכוכבים הגדולים בעולם

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות ל-0:3 של מכבי תל אביב על בני יהודה

השנה המופלאה של ערן זהבי זיכתה אותו במקום ברשימה יוקרתית: ב"מארקה" פרסמו אמש (שלישי) את רשימת הכובשים המצטיינים בשנת 2019 בליגות המובילות ובנבחרות, והסקורר הישראלי קיבל מקום של כבוד. האתר הספרדי שקלל את מספר השערים שכבשו שחקנים במדי קבוצותיהם ונבחרותיהם והחשיבו לצורך העניין את הליגה הסינית כליגה מובילה, בניגוד לליגות אחרות מחוץ לאירופה.

התוצאה: זהבי, שכבש 40 שערים בסך הכל (29 במדי גוואנגז'ו R&F ו-11 במדי נבחרת ישראל), מדורג במקום החמישי אחרי כמה מהכוכבים הגדולים בעולם.

זהבי. עיבוד תמונה
גם בנבחרת הוא כבש בצרורות. זהבי/עיבוד תמונה

את המקום הראשון מאייש רוברט לבנדובסקי, שעמד על מאזן מדהים של 54 שערים ב-58 הופעות בבאיירן מינכן ובנבחרת פולין מאז ה-1 בינואר. ליאו מסי סיים כסגנו עם 50 שערים ב-58 משחקים, וייתכן שהיה מתקרב אליו או חולף על פניו אם לא היה מחמיץ ארבעה משחקים של נבחרת ארגנטינה בשל השעייה.

במקום השלישי ניצב קיליאן אמבפה, עם 44 שערים ב-49 משחקים בפריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת, ובמקום הרביעי ראחים סטרלינג עם 41 שערים במנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה.

למעשה, זהבי הוא הנציג הכמעט היחיד ברשימה שמגיע מליגה מחוץ לאירופה. הנציג השני בטופ 10 הוא קרלוס ולה, שכבש 38 שערים בלוס אנג'לס FC ונבחרת מקסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully