וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרשואן לינץ' חוזר לסיאטל, גרין ביי זכתה ב-NFC צפון

הרץ האחורי שהוביל את הסיהוקס לשתי הופעות סופרבול, כולל אליפות, באמצע העשור, חתם לקראת משחק סיום העונה הסדירה מול סן פרנסיסקו והפלייאוף. הפאקרס רשמו 10:23 מרשים במינסוטה בכיכובו של ארון ג'ונס

רגע לפני שעונת ה-NFL מגיעה לסיומה, הקבוצות שישתתפו בפלייאוף עושות הכנות אחרונות ומיד שהיממה את כולם הלילה (בין שני לשלישי) הייתה סיאטל, שהחזירה לשורותיה את לא אחר מאשר כוכב העבר שלה, מרשואן לינץ'.

הרץ האחורי, שהוביל את הסיהוקס לשתי הופעות סופרבול באמצע העשור, כולל אליפות אחת ועוד סיום דרמטי בו לא קיבל את הכדור מקו היארד בהפסד לניו אינגלנד, יצטרף לקבוצה של פיט קארול רק לזמן קצר: משחק סיום העונה הסדירה מול סן פרנסיסקו, בו ייקבע המיקום של שתי הקבוצות, ומשחק או משחקי הפלייאוף בהם סיאטל תשתתף. הקבוצה ביצעה את המהלך הזה אחרי שהרץ האחורי שלה, כריס קרסון, גמר את העונה עם פציעה.

בינתיים, המחזור ננעל הלילה עם ניצחון חוץ גדול של גרין ביי (3:12) במינסוטה (5:10), 10:23, ניצחון שהבטיח לפאקרס עוד זכייה ב-NFC צפון אחרי מאבק קשה שנמשך לאורך כל העונה. הווייקינגס עוד הובילו 3:10 בתחילת הרבע השני, אך ההמשך היה כולו של האורזים ובמחצית השנייה ארון ג'ונס שם צמד טאצ'דאונים, כולל אחד ל-56 יארד שנעל את המשחק. הוא סיים עם 154 יארד וגם פאמבל אחד. ארון רוג'רס הסתפק ב-216 ואיבוד, דבנטה אדאמס תפס 13 כדורים ל-116 יארד ומנגד, קירק קאזינס רשם רק 122 יארד, טאצ'דאון ואיבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully