וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה: "הבהרתי לניימאר שאני לא רוצה לתפוס את העמדה שלו"

חלוץ פ.ס.ז' נבחר לשחקן הצרפתי של השנה ודיבר על הברזילאי: "אמרתי לו שאני אעזור לו". על מסי: "מחמיא שהוא עוקב אחריי"

רויטרס

חלוץ פריס סן ז'רמן ואלופת העולם צרפת קיליאן אמבפה נבחר על ידי המגזין "פראנס פוטבול" לשחקן הצרפתי של שנת 2019. במסגרת זאת, העניק החלוץ בן ה-21 ראיון למגזין ודיבר על מספר נושאים.

"אנשים חושבים שקיליאן השתנה, אבל זה לא נכון", העיד על עצמו, "הוא משחק כדי להיות מכריע וחשוב עבור הקבוצה שלו. בגיל 17 או 18 אתה מפחד קצת לעשות את מה שאתה יודע כי עוד לא הוכחת את עצמך. אתה חייב לכבד איזושהי היררכיה ולמסור את הכדור לשחקנים הכי טובים. עכשיו הם נותנים לי את כהדור ואני מנסה לנצל את ההזדמנויות. התפיסה של בחור שאובססיבי לכדור ושצוחק מכל מה שקורה מסביב היא לא נכונה".

אמבפה המשיך ואמר: "שערים טובים לילדים שזוכרים רק אותם. מצד שני, אנשים מבוגרים, אלה שמבינים קצת יותר, לא מתעסקים רק בסטטיסטיקות". הצרפתי אמר שהוא רוצה מאוד לזכות בכדור הזהב, אבל הודה שיהיה בלתי אפשרי לעקוף את ליאונל מסי: "בעונה שעברה הבנתי שאני יכול לקרוא תיגר על הזכייה, אבל לפניי עמד מסי. הייתי כובש שניים, הוא היה כובש שלושה, הייתי כובש שלושה והוא היה כובש ארבעה. זה מטורף. דיברתי עם עוסמאן דמבלה ושאלתי אותו איך זה אפשרי. הוא אמר לי שמסי רואה את השערים שאני כובש. זה מחמיא שמישהו כמו ליאו עוקב אחריי ולוקח אותי בחשבון".

אמבפה דיבר גם על מערכת היחסים שלו עם ניימאר בפריס סן ז'רמן ואמר: "כשהגעתי לפריס, ניימאר היה סופרסטאר. הוא היה פצוע, לא הצליח לזכות בגביע העולם ואני כן הצלתי. התחילו דיווחים על יריבות כביכול בינינו ועל הרצון שלי לתפוס את המקום שלי. כשנשארתי באוגוסט 2018 בפריס הדבר הראשון שעשיתי היה לדבר איתו. אמרתי לו שאני אאבק על כדור הזהב באותה שנה כי הוא לא היה במירוץ לזכות בו, אבל הבטחתי לו שאני לא רוצה את העמדה שלו בפריס סן ז'רמן, שהוא יכול לשמור על העמדה הזו ואני שם כדי לעזור לו".

ניימאר, קיליאן אמבפה, פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא רוצה לתפוס את העמדה שלו. אמבפה וניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully